נשבר הלב: פאני בוזגלו פרצה בבכי וחשפה לראשונה את הסיבה לפרידה

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אור גפן

סוף כואב לזוגיות, ולא בפעם הראשונה: גרושתו של אוהד בוזגלו הגיעה אל ביתה של מירן בוזגלו עם דמעות בעיניים וסיפרה בגילוי לב מה הוביל לסיום מערכת היחסים שלה ושל שופט הכדורגל אושרי כהן

(גודל טקסט)

הרבה עניין היה בהקרנת הפרקים הראשונים של העונה השביעית של "הבוזגלוס", בפרימיירה שאירגנו ב"YES" לתוכנית הדוקו ריאליטי המשפחתית. בין בני המשפחה, הסצנה בה הופיעה פאני בוזגלו, גרושתו של אוהד בוזגלו, ריגשה את במיוחד את הקהל לאחר שנפגשה עם מירן בוזגלו ואחותה אתי נמני וגוללה בפניהם את סיפור הפרידה בינה ובין שופט הכדורגל, אושרי כהן.

כזכור השניים נפרדו בתחילת השנה הנוכחית לאחר שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית שכללה גם מגורים משותפים בקריות. בוגרת הישרדות VIP החליטה לפרק את החבילה ובפרק ששודר עוד לפני שיעלה לשידור בפני הציבור הרחב ב-7/11, נחשפה הסיבה לפרידה. פאני הגיעה לביתה של מירן רגע אחרי שנפרדו ופרצה בבכי אל מול המצלמות, שם סיפרה שמה שקרה לה איתו זה בדיוק מה שקרה לה עם אוהד לפני שהחליטו להתגרש. כזכור, גם מאמן הכדורגל וגם פאני סיפרו בעבר שהיא גילתה על התכתבויות עם נשים אחרות בטלפון שלו.

עוד עונה סוערת בפתח. משפחת בוזגלו
עוד עונה סוערת בפתח. משפחת בוזגלו | אור גפן

פאני חשפה בפני מירן ואחותה שהטלפון של האקס היה מסונכרן עם השעון שלו שם היא גילתה שוב התכתבויות שהשאירו אותה המומה וגרמו לה להיפרד ממנו רגע אחרי שעברו לגור יחד. עוד סיפרה שהילדים שלה גילו על הפרידה דרך פרסומים "בישראל בידור" ושאלו אותה אם זה נכון. לאחר שידור הפרק פאני סיפרה למדור: "סצנה מאד מרגשת, כל כך מאחוריי שאפילו לא הזלתי דמעה. אחותי קארין ישבה לידי ובכתה ולא הבינה איך זה לא נוגע בי, אני צחקתי, אמרתי לה שזה ישן ועברו כל כך הרבה מים בנהר מאז, וזה עוד משהו שעברתי בחיים שלי". 

ואיך חיי הרווקות פאני? "תוססים ויפים". חוץ מזה, גברת בר מוחא-בוזגלו עובדת בימים אלו על פרוייקט חדש וסודי, ובמהלך העונה החדשה של הבוזגלוס אנחנו צפויים לראות אותה בעוד מספר סצנות מעניינות ככה ששווה לכם לעקוב.

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו | אוהד קב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי