מסר לניימאר? התמונה החדשה של עדן פינס משגעת את מדורי הרכילות

ניימאר, עדן פינס
ניימאר, עדן פינס | מסך, אינסטגרם

הדוגמנית הישראלית חגגה במסיבת יום ההולדת של מרקו וראטי, אך מי שנעדר במפתיע הוא הכוכב הברזילאי שהוזכר לאחרונה בהקשר שלה. וגם: התיעוד הלא צפוי שבחר להעלות הקשר האיטלקי מהאירוע שלו

(גודל טקסט)

ניימאר ועדן פינס לא מפסיקים להעסיק את מדורי הרכילות בארץ הקודש ולא פשוט לעקוב אחר ההתפתחויות. אחרי שסיפרנו לכם שהדוגמנית בת ה-24 נחתה בפריז ומי שאספה אותה מהשדה הייתה לא אחרת מג'סיקה אידי וראטי, אשתו של מרקו וראטי, שהוא במקרה גם חברו הטוב של הברזילאי, ההתפתחות החדשה ב"ממערכת היחסים" הזו בילבלה גם אותנו.

פינס לקחה חלק במסיבת יום ההולדת הפרטית של וראטי, אך מי שלא הגיע הוא ניימאר. אידי, הדוגמנית הצרפתייה של הקשר האיטלקי, אירגנה לו מגה איבנט בסגנון פארק שעשועים למבוגרים בלבד, עם דוכני משחקים ומסיבה אחת מושקעת, עמוסה באנשים יפים, אלכוהול, אוכל, ומוסיקה טובה. את כל הרגעים היפים שהיו שם, כולל נשיקה עם אשתו לצד עוגה בגובה של בניין, בחר וראטי שלא לשתף, אבל הוא כן העלה סטורי אחד עם הדוגמנית הישראלית, – תייג אותה והוסיף אייקון של לב.

וראטי לצד פינס. הסטורי היחיד שהוא העלה
וראטי לצד פינס. הסטורי היחיד שהוא העלה | מסך, אינסטגרם

האם ניסה לאותת לניימאר? מדוע הכוכב הברזילאי בחר שלא להגיע? איך יכול להיות שהפסיד את מסיבת ה-30 של חברו הטוב? ומה למען השם קורה בינו לבין עדן? בזמן שהמדור מנסה להשיב לכל השאלות הללו, מה שבטוח בכל הסיפור הזה, זו האהבה שרוכש הזוג וראטי לפינס שכנראה הפכה לחברה טובה של השניים, אם זו מגיעה לאסוף אותה מהשדה, וזה משתף מול 8 מיליון העוקבים שלו סטורי אחד מיום ההולדת שלו, וגם הוא לא עם אשתו, אלא עם עדן. ניימאר, למה אתה מחכה?  

עדן פינס, ניימאר
עדן פינס, ניימאר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי