היא באמת לא ידעה שיש לרמי משחק? הפאדיחה של נטע אלחמיסטר

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

שחקן מכבי חיפה חשף כי אשתו לא ממש מודעת ללוח הזמנים שלו, אך בניגוד אליה הוא דווקא שולט בעניינים שלה. וגם: איך היא מנחמת אותו אחרי הפסדים?

(גודל טקסט)

שחקני ליגת העל ונשותיהם ניצלו את השבוע האחרון לנפוש במהלך פגרת המונדיאל וחלק מהם כבר הספיקו לשוב לארץ הקודש לקראת חידוש האימונים. לא הזוג המלכותי של מכבי חיפה, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, שרק אתמול (ראשון) נחתו בדובאי לחופשה רומנטית ומפנקת במלון הפור סיזנס. רגע לפני, הספיקו הכדורגלן ואשתו המצליחה להתראיין ל"ערב טוב עם גיא פינס" והתייחסו לראיון הקודם שנתנה נטע לצידה של מישל גרציג, שבו היא הפגינה ידע דל מאוד בכל הנוגע לכדורגל

גרשון סיפר בחיוך שהוא לא הופתע שאשתו לא ידעה להשיב על רוב השאלות, וחשף סיפור אחד שאולי מאפיין את הלך הרוח בבית: "ביום של משחק ליגת האלופות באצטדיון סמי עופר, ההורים שלי באים, אחיינים שלי, קניתי איזה 20 כרטיסים לאנשים – נטע קמה בבוקר ושאלה אותי: 'מאמי, מה הלו"ז היום'? אני אומר לה שאני אחזור מאוחר אחרי המשחק. והיא שואלת איזה משחק. כל יום יש משהו כזה", הודה הכדורגלן והשניים צחקו והוכיחו כמה חשוב להצטייד בחיים בהומור עצמי.

המראיין שאל את אשת הכדורגלן בת ה-28 איך היא מנחמת את החצי השני שלה כשיש לו משחק לא טוב והם מפסידים: "אני אומרת לו 'רמי, די בחיאת אתה כבר מבוגר, אתה בן 33, בוא נתקדם'… סתם!" צחקה נטע. רמי הגיב: "שוב את עושה פדיחות. זה לא לנחם אבל היא לא מבינה את זה". בניגוד לאשתו, נראה שגרשון דווקא יותר "התאמץ" להשתלב בעולם התוכן של נטע והצליח להשיב על שאלות שקשורות לביוטי ובגדי ים:

מה זה רימל? "זה לריסים"
איזה עוד שם יש לזה? "מסקרה" (נטע: "אני בהלם"!!!!)
מה זה ברונזר? "זה השיזוף שלה? אני תמיד אומר לה שכמה שפחות איפור יותר יפה לדעתי"
מה זה בגד ים ברזילאי: "לא בטוח אבל נראה לי משהו  מאד חשוף. סוג של חוטיני כזה, לא?" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי