זו כבר הצהרת כוונות: הצעד שמוכיח שניימאר ועדן פינס בזוגיות?

עדן פינס | צילום: אינסטגרם

אחרי המסיבה הפרטית בפריז וחרושת השמועות בנוגע לשניים, קיבלנו רמז נוסף שאולי מעיד שכוכב נבחרת ברזיל והדוגמנית מישראל נמצאים בעיצומה של מערכת יחסים מסעירה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי שבילו יחד במסיבת יום הולדתו ה-30 של מרקו וראטי בפריז וגרמו לכל העולם לתהות מה קורה ביניהם, ניימאר הצטרף לנבחרת ברזיל בקטאר ואילו עדן פינס שבה לארץ הקודש ונצפתה מבלה עם שחקן הסרט "365 ימים" סימון סוסינה. האם קיים קשר רומנטי בין השניים? השאלה הזאת לא מפסיקה להעסיק את כולם, ואולי מי שיודע את התשובה הוא אביו של כוכב פ.ס.ז'.

אחרי שאחותו של ניימאר, רפאלה ופינס החלו לעקוב אחת אחרי השנייה, כעת הגיע תורו של בן משפחה נוסף – ניימאר סנטוס סיניור, אביו של הכוכב, החל גם הוא לעקוב אחרי פינס באינסטגרם והיא כמובן החזירה לו עוקב. אם זו לא עליית שלב ביחסים, אז מה כן? ניימאר פאי, כפי שהוא כתוב בעמוד שלו שאחריו עוקבים 1.4 מיליון אנשים, הפך לאחד מ- 844 אלף העוקבים של הישראלית היפייפיה ואנחנו במדור כבר משתגעים לדעת האם זה אומר שהבן שלו התאהב בשגרירה שלנו.


בינתיים, עדן החלה את היום שלה באימון פילאטיס ולפני כן היא פירסמה סרטון של הזוג ההוליוודי בן אפלק וג'ניפר לופז, שחזרו אחרי שנים שלא היו יחד וכתבה: "יא, מרסקים לי את הלב, בזכותכם אני מאמינה באהבת אמת. איזה זוג אייקוני". גם אנחנו כמו עדן מאד רומנטיים במדור, וחולמים שהזוגיות שלה ושל ניימאר תצא לאור ותרסק לכולנו את הלב. מי יודע, אולי אוטוטו בקטאר, עדן תגיע ליציע של ברזיל ובכך תשים קץ לחרושת השמועות בנוגע לזוגיות אפשרית שנרקמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי