פרשת סקס? אנה ראיקוביץ' שמה סוף לשמועות הזדוניות

אנה ראיקוביץ'
אנה ראיקוביץ' | מסך, אינסטגרם

אחרי השמועות לפיהן אשתו של אקס מכבי תל אביב הייתה במוקד של סקנדל סקס שמסעיר את סרביה כולה, היא החליטה "לשים פס"

(גודל טקסט)

סרביה ממשיכה לסעור בעקבות השמועות על סקנדל סקס בנבחרת ומי שהחליטה לשים להן סוף היא אנה ראיקוביץ', אשתו של אקס מכבי תל אביב פרדראג, שכידוע עומדת במרכז הפרשה. אנה החליטה שהפוסט בו הגיבה לשמועות על בגידה עם דושאן ולאחוביץ' לא הספיק, ושיתפה סטורי בו היא ואישה אחרת הקשורה לפרשה משדרות עסקים כרגיל ונהנות מאחר הצהריים רגוע בבית קפה בדוחא. "שמות פס על השמועות", כך כתבו בתקשורת הסרבית על גבי הסטורי המדובר. 

שמות פס? תחליטו אתם
שמות פס? תחליטו אתם | מסך, אינסטגרם

אשתו של פדרארג ראיקוביץ' העלתה תמונה שלה עם הזמרת אנסטסיה רזנטוביץ', אשתו של נמניה גודל, שעמדה ביחד עם אנה במרכזה של הסערה הציבורית, כשהשתיים מחייכות ונראות נינוחות כאילו השמועות האלו עוברות להן מעל הראש. "קנאים תמיד ממציאים סיפור, טיפשים מפיצים אותו, ואידיוטים מאמינים לזה", כתבה אשת הכדורגלן בת ה-26 בפוסט ששבר את השיאים שלה במספר הלייקים והתגובות. "הכי קל זה להאשים אישה בגלל כישלון, בושה", הייתה אחת התגובות שקיבלה אנה מבין אלפי העוקבים שעודדו אותה לא להתייחס לשמועות הזדוניות.

פרדראג ואנה ראיקוביץ'. הכל תקין?
פרדראג ואנה ראיקוביץ'. הכל תקין? | מסך, אינסטגרם

בהמשך היא הראתה שגם לחצי השני שלה לא מזיז מה כותבים ושיתפה סטורי בו היא וראיקו צוחקים ומאושרים בפני 175 אלף העוקבים שלה, מספר שאגב רק עולה מאז שנחתה בקאטר.

כידוע, בישראל רגילים לנוכחות של אנה ביציע עוד מהימים שהייתה קבועה בבלומפילד וישבה לצד הבסטי שלה, ג'ניר מארטוס, אשתו של אנריק סבוריט. אנחנו בהחלט מתגעגעים לזוג שנהנה מהחום הישראלי במשך 4 שנים, התארס בתל אביב וכיום נשוי באושר ויש לו כבר שני בנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי