הזכייה הראשונה שלהם: שביט קמחי ועידן לשם אלופי ישראל בטניס

המדורגת הבכירה נחלצה מפיגור וניצחה בשלוש מערכות את מיקה דגן פרוכטמן, גם שחקן נבחרת הדייויס זכה לראשונה עם 2:6, 1:6 על רועי גינת

(גודל טקסט)

שביט קמחי ועידן לשם הם אלופי ישראל החדשים לשנת 2022, לאחר שניצחו היום (שישי) במשחקי הגמר שהתקיימו במועדון הטניס העירוני ברעננה.

קמחי ניצחה במשחק הגמר את מיקה דגן פרוכטמן בתוצאה 6:3, 0:6, 2:6, ועידן לשם ניצח את רועי גינת 2:6, 1:6. השניים זכו לראשונה בתואר וב-5,000 שקלים כל אחד.

שביט קמחי, טניסאית
המדורגת הבכירה זכתה. קמחי | אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס
עידן לשם
אלוף ישראל לראשונה. עידן לשם | אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

לאחר הזכייה אמרה קמחי: "הרגשה מדהימה, כל השבוע הזה מדהים ואני מאוד גאה על כל מה שעברתי. זה היה שבוע לא פשוט, ניצחתי הרבה משחקים לא קלים, הגעתי כפייבוריטית לתחרות, כל הלחץ היה עליי ואני שמחה שעמדתי בו. זו הרגשה הכי טובה בעולם. אני רוצה להגיד תודה למאמן שלי, אייל אומיד ולמרכז הטניס רמה"ש, לאורן בר-נור המאמן כושר שאני עובדת איתו בשלוש שנים האחרונות. תודה נוספת למשפחה שלי, לבן זוג שלי סער ולשותף שלי לפודקאסט רון אידזון".

לשם הנרגש סיפר: "תודה גדולה לאיגוד הטניס על הטורניר הזה ועל השנה האחרונה. אנחנו פה הרבה בזכותכם, תודה לצוות שמלווה אותי, יואב שב, עידן בן הרוש ואורן בר נור שתומך. אני נרגש לזכות באליפות ישראל בפעם הראשונה בקריירה שלי, זה ציון דרך חשוב מבחינתי ואני מקווה לזכות שוב בעתיד. אני מרוצה מאיך ששיחקתי, הייתי לי שנה טובה ואני מקווה להמשיך ככה בשנה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי