אנדי מארי אופטימי: "זה הכי טוב שהרגשתי מאז הניתוח"

play
מקווה להיות מדורג בווימבלדון. מארי | GettyImages, Nathan Stirk
תקציר חצי גמר טורניר שטוטגרט: אנדי מארי - ניק קיריוס 01:36

הבריטי בן ה-36 ממשיך להוריד חלודה לקראת ווימבלדון, אך עושה זאת מול יריבים מעט חלשים יותר: "השבועות הקרובים הם מבחן. קשה לדעת האם אני ברמה הגבוהה שלי, כי שחקנים מהטופ 10 חושפים יותר חורים במשחק שלך"

(גודל טקסט)

בחודש שעבר חגג אנדי מארי את יום הולדתו ה-36, אך בתקופה האחרונה הוא חווה עדנה מחודשת. הבריטי שסבל מאינספור פציעות בשנים האחרונות נמצא בכושר טוב מאוד לקראת טורניר ווימבלדון אותו הוא כל כך אוהב, טורניר שייצא לדרך בעוד כשבועיים, ואמש (חמישי) הוא העפיל לרבע הגמר בנוטיגהאם.

"מבחינה פיזית, 6-9 החודשים האחרונים היו טובים מאוד", אמר. "זה הכי טוב שהרגשתי מאז הניתוח שלי. זה מאוד חיובי". מארי דילג על מספר טורנירי חימר, ובאחרים הודח מוקדם, אך על הדשא הוא נראה כמו שחקן אחר. "אני משחק הרבה ותמיד מרגיש בנוח על דשא. השבועות הקרובים הם מבחן עבורי", אמר.

עם זאת, יש לציין שבשבועות הללו, מארי משחק בטורנירים שוליים יחסית, כך שעדיין לא ברור האם הניצחונות הללו – והתואר בו זכה בפרובאנס – אומרים משהו. "קשה לדעת האם אני ברמה הכי גבוהה שלי", הודה. "אני לא רוצה לזלזל באף יריב, אני פוגש שחקנים טובים, אבל כשאתה משחק מול שחקנים מהטופ 10 העולמי, הם חושפים קצת יותר חורים במשחק שלך".

עוד בטניס

ניק קיריוס חושף: "אושזפתי במחלקה פסיכיאטרית, שקלתי להתאבד"
דג'וקוביץ' מסרב להודות שהוא הגדול מכולם "מתוך כבוד לפדרר ונדאל". בסרביה מגחכים
דג'וקוביץ': "הייתי בר מזל לזכות 23 פעמים בגרנד סלאם"

הטניסאי הבריטי אנדי מארי
מקווה להיות מדורג בווימבלדון. מארי | GettyImages, Nathan Stirk

הבריטי שיפתח את דרכו בטורניר ההכנה בקווינס בעוד שלושה ימים ומקווה להיות מדורג בגרנד סלאם בו זכה פעמיים בעבר (2013, 2016) סיכם ואמר: "אני עושה את הטוב ביותר שלי כדי להגיע מוכן לווימבלדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי