אחרי שובר-שוויון דרמטי: מדיסון קיז זכתה בטורניר איסטבורן

play
מדיסון קיז טניסאית אמריקנית, זוכת טורניר איסטבורן | רויטרס
תקציר גמר טורניר איסטבורן: מדיסון קיז – דריה קסאטקינה 03:03

האמריקנית (25 בעולם) נזקקה לחמש נקודות אליפות לפני שניצחה 2:6, 6:7 (13) את דריה קסאטקינה וחגגה בפעם השנייה בקריירה באיסטבורן

(גודל טקסט)

יומיים לפני פתיחת טורניר ווימבלדון, טורנירי ההכנה האחרונים על הדשא מגיעים לסיומם והיום (שבת) הייתה זו מדיסון קיז שזכתה באיסטבורן בפעם השנייה בקריירה עם 2:6, 6:7 (13) על דריה קסאטקינה מרוסיה (11 בעולם). עבור האמריקנית המדורגת 25 בעולם זהו תואר יחידות שביעי בקריירה וכאמור שני על הדשא באיסטבורן, שם חגגה את התואר הראשון שלה ב-2014 (ניצחון בגמר על אנג'ליק קרבר מגרמניה).

קיז הפסידה לקסאטקינה במפגש האחרון לפני כשלושה חודשים בצ'רלסטון, אבל עדיין ביתרון 2:8 מולה ולאחר טורניר בו לא שמטה מערכה. היא נראתה מצוין במערכה הראשונה, שברה במשחקון השני ודהרה ל-2:6, וגם שברה ל-1:3 במערכה השנייה, אבל הרוסייה לא ויתרה, שברה בעצמה במשחקון השביעי והדו-קרב הנהדר נמשך עם שבירה בכל צד, בדרך לשובר-שוויון.

מדיסון קיז טניסאית אמריקנית, זוכת טורניר איסטבורן
אוהבת את הדשא של איסטבורן. מדיסון קיז | רויטרס

קיז בת ה-28 כבר הוליכה 2:5, אך שגתה ואיבדה שלוש נקודות אליפות. קסאטקינה עלתה ליתרון והשיגה שתי אפשרויות להשוות את המערכות, אבל גם היא לא עמדה במשימה ובסופו של דבר קיז ניצלה את נקודת המשחק החמישית שלה (13:15) וחגגה זכייה.