אלקראס "המאוכזב" קינא בריבאקינה: "הייתי רוצה שפדרר יראה אותי"

play
רוג'ר פדרר | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7 05:53

בווימבלדון ערכו טקס הוקרה מרגש לכבוד אגדת הטניס במגרש המרכזי, המדורג 1 בעולם פספס בעקבות משחק במקביל של האלופה המכהנת: "מקווה שהוא יבוא לראות משחק שלי"

(גודל טקסט)

יום המשחקים השני של טורניר ווימבלדון עמד בדומה ליום הראשון בסימן גשם. 7 משחקים נדחו משני לאתמול (שלישי), אך גם הפעם הממטרים דחו משחקים רבים, ורק אלו אשר התקיימו במגרשים המרכזיים עם הגג הצליחו להתקיים, כשבאחד מהם נערך טקס מיוחד לאחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות הגרנד סלאם הבריטי והטניס העולמי בכלל.

רוג'ר פדרר (41) אשר פרש מהמשחק היפה בספטמבר 2022, לא לקח חלק בשנה שעברה בטורניר הבריטי האהוב עליו, בו זכה 8 פעמים בעבר, והפעם הספיקו גם לערוך לו טקס מכובד במגרש המרכזי בנוכחות מפורסמים רבים, משפחתו של השוויצרי ואפילו קייט מידלטון, נסיכת ויילס וחלק מבית המלוכה הבריטי.

רוג'ר פדרר
טקס ראוי לאגדת הטניס. פדרר לצד אשתו וקייט מידלטון | אימג'בנק GettyImages

אחד "המאוכזבים" הגדולים של יום המשחקים השני הוא קרלוס אלקראס, המדורג 1 בעולם. הספרדי הצעיר אמנם ניצח בקלות את ג'רמי שארדי בסיבוב הראשון של האליפות, אבל לא הספיק להיות במגרש המרכזי ולפגוש את מושא ההערצה שלו שכיבד בנוכחתו במשחק המקביל שנערך בין האלופה המכהנת ילנה ריבאקינה לשלבי רוג'רס.

"ברגע שהמשחק שלי הסתיים, ישר בדקתי בחדר ההלבשה בטלפון מה פספסתי", אמר הטניסאי הספרדי. "ראיתי שפדרר היה במשחק השני והרגשתי 'קנאה' מסוימת שהוא היה במגרש המרכזי ולא בחגיגה שלי. אני שמח שהוא הגיע בכל זאת לטורניר וזכה לכבוד שמגיע לו מעולם הטניס, הלוואי הייתי שם כדי לראות את זה. אני מקווה שהוא יהיה פעם עוד בימים הקרובים ויבוא לראות אותי משחק".

קרלוס אלקראס, טניסאי ספרדי
קרלוס אלקראס, טניסאי ספרדי | רויטרס

מי שיוכל להשוות את שיאו של פדרר בהמשך הטורניר עם שיא הזכיות בווימבלדון הוא נובאק דג'וקוביץ', שיוכל גם להגדיר גם את שיא הזכיות בטורנירי הגרנד סלאם עם תואר 24 אפשרי על אדמת בריטניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי