מאמנו של מדבדב נזכר: "אלקראס קרע לדניל את הצורה"

רגע לפני שהשניים נפגשים בחצי גמר ווימבלדון, קרבארה שם דגש על מפגשי העבר בין הספרדי לרוסי: "אנחנו מגיעים כאנדרדוג, בטח אחרי הגמר ההוא באינדיאן וולס. הניצחון פה לפני שנתיים? קרלוס היה צעיר, היום הוא שחקן אחר, מספר 1. זה אתגר עצום"

(גודל טקסט)

רגעי השיא של טורניר ווימבלדון התחילו אתמול עם העולות לגמר הנשים, והערב (שישי) ייקבעו מי יהיו הטניסאים שיתמודדו בגמר הגברים ביום ראשון הקרוב. בחצי הגמר הראשון, נובאק דג'וקוביץ' צפוי לגבור על יאניק זינר האיטלקי, אך המשחק השני של חצי הגמר צפוי לספק מפגש צמוד במיוחד כשהמדורג 1 בעולם, קרלוס אלקראס, יתמודד מול דניל מדבדב, המדורג שלישי.

פעמיים השניים נפגשו בעבר, כשלכל אחד ניצחון על יריבו, ובפעם האחרונה זה הסתיים עם זכייה של הספרדי הצעיר בגמר טורניר "אינדיאן וולס". ג'ילה קרבארה, מאמנו של הטניסאי הרוסי, זוכר היטב את אותו גמר: "בפעם האחרונה שהם שיחקו אחד נגד השני, אלקראס קרע לו את הצורה, אז אני מקווה שהפעם דניל יהיה טוב יותר".

קרלוס אלקראס לצד דניל מדבדב
עם מאזן 1:1 בין השניים, מי הפעם ינצח? מדבדב ואלקראס בגמר "אינדיאן וולס" | אימג'בנק GettyImages

מאמנו הצרפתי של מדבדב הזהיר מהמדורג ראשון בעולם: "אני לא רוצה לדבר יותר מדי על המשחק, אבל זה יהיה אתגר רציני מאוד עבורנו. דניל מגיע כאנדרדוג להתמודדות והוא יצטרך לעשות הכל על מנת לנצח את מספר אחת בעולם. זה יהיה קשה, נצטרך להתכונן למפגש הזה עד משחקון ההגשה הראשון כדי להבטיח את המקום בגמר שבראשון".

לפני שנתיים, השניים נפגשו בסיבוב השני של ווימבלדון, אז הרוסי ניצח בקלות תוך קצת יותר משעה וחצי את הספרדי הצעיר: "אני זוכר את המשחק ההוא, אבל זה אחרת לגמרי הפעם. קרלוס היה שחקן מאוד מאוד צעיר ולא מוכן למעמד. הוא עכשיו שחקן אחר, אז זאת לא הייתה בעיה למדבדב לנצח אותו. נצטרך לבחון את שני המשחקים שהיו ביניהם כדי לנתח טוב מספיק איך אפשר לנצח אותו".

קרלוס אלקראס לצד דניל מדבדב
"היום אלקראס שחקן שונה מהמשחק ההוא בווימבלדון". מדבדב והספרדי הצעיר | אימג'בנק GettyImages

לשני הטניסאים המוכשרים זאת הופעת בכורה בחצי גמר הגרנד סלאם בווימבלדון, כשלכל אחד מהם גם זכייה אחת בגרנד סלאם של אליפות ארצות הברית הפתוחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי