אלקראס לא "יפחד או יתעייף" בגמר: "מיוחד לשחק מול דג'וקוביץ'"

המדורג ראשון בעולם העפיל לגמר ווימבלדון הראשון שלו, שם יפגוש את שיאן הזכיות בטורנירי הגרנד סלאם והצהיר: "אני מאמין בעצמי, הגעתי לכאן על מנת לנצח אותו". הסרבי הגיב: "הוא צעיר ורעב. גם אני רעב, אז בואו נעשה ארוחה יחדיו"

(גודל טקסט)

בפעם הראשונה שלו בקריירה והשנייה בטורנירי גרנד סלאם, קרלוס אלקראס עלה אתמול (שישי) לגמר טורניר ווימבלדון אחרי ניצחון מוחץ על דניל מדבדב. הספרדי המדורג ראשון בעולם דהר בשתי המערכות הראשונות, הסתבך בשלישית, אך שבר שלוש פעמים בדרך למפגש פיקנטי מול נובאק דג'וקוביץ', שיאן הזכיות בטורנירי הגרנד סלאם, בראשון (16:00).

אלקראס, לו זכייה אחת באליפות ארצות הברית הפתוחה, המבחן הכי גדול עבורו בקריירה עד כה עם ההתמודדות נגד מי שניצח אותו לפני חודש בחצי גמר הרולאן גארוס, אחרי שהספרדי קרס בעקבות פציעה: "זה היה משחק שהעיר אותי, הבנתי מי אני ומה המעמד שאני נמצא בו. מה עוד אפשר לומר על דג'וקוביץ'? כולם יודעים איזה אגדה הוא. זה הולך להיות מאוד מאוד קשה, אבל אני אלחם, אני מאמין בעצמי. הגעתי לכאן על מנת לנצח אותו".

קרלוס אלקראס
חלם על הרגע הזה. אלקראס | אימג'בנק GettyImages

הספרדי המשיך והתייחס לרצף 34 הניצחונות של הסרבי על הדשא וה-45 במגרש המרכזי בווימבלדון, בו לא הפסיד מאז 2013: "הוא בלתי מנוצח כאן כבר עשור, אז זה יהיה אתגר קשה עבורי. אני מכון לזה. חלמתי לשחק בגמר הזה וזה יהיה אפילו יותר מיוחד כשזה יהיה מול מישהו כמו נובאק. זה גמר, אין זמן להיות עייף או לפחד. החלום היה להגיע לחצי הגמר, עכשיו זה הגמר ואני לא מאמין שאני פה. אני יודע שאמשיך להנות מזה ולחלום על זכייה".

קרלוס אלקראס לצד נובאק דג'וקוביץ'
קרלוס אלקראס לצד נובאק דג'וקוביץ' | אימג'בנק GettyImages

הסרבי שיוכל להשתוות לרוג'ר פדרר עם 8 זכיות בווימבלדון התייחס ליריבו בגמר: "הוא שחקן נהדר. הוא צעיר, מוכשר ורעב. אני גם רעב, אז בואו נעשה ביחד ארוחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי