קוקו גוף ניצחה לראשונה בקריירה את שביונטק ועלתה לגמר בסינסינטי

play
כל הרגשות התפרצו. קוקו גוף | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8 06:21

האמריקאית בת ה-19 חגגה 6:7 (2), 6:3, 4:6 מול המדורגת ראשונה בעולם, שניצחה אותה בין היתר בגמר רולאן גארוס 2022

(גודל טקסט)

קוקו גוף העפילה הערב (שבת) לראשונה בקריירה לגמר מסבב המאסטרס 1,000, ועשתה את זה בסינסינטי בזכות ניצחון בכורה על איגה שביונטק – 6:7 (2), 6:3, 4:6. המדורגת 1 בעולם ניצחה בששת המפגשים הקודמים בין השתיים, כולל בגמר רולאן גארוס 2022 וברבע הגמר באותו טורניר השנה, אבל הפעם האמריקאית (7) חגגה לעיני הקהל הביתי ואותתה לקראת אליפות ארה"ב הפתוחה.

המערכה הראשונה הייתה צמודה, עם שתי שבירות בכל צד, כאשר בשובר השוויון הייתה זו גוף שעלתה מהר ל-0:4 והמשיכה ל-2:7. שביונטק הגיבה עם שבירה במשחקון השלישי במערכה השנייה ושמרה על יתרונה בדרך לשוויון במערכות והכול התנקז למערכה המכרעת, בה הטניסאית בת ה-17 שברה במשחקון השביעי. שביונטק השיגה מיד לאחר מכן אפשרות שבירה אחרי שחזרה מפיגור 40:0, אבל גוף הראתה אופי, הצילה ושמרה על המשחקון, לפני שנזקקה לארבע נקודות משחק ובתווך מנעה שבירה נוספת כדי להשיג את הכרטיס לגמר. היא מחכה כעת למנצחת בין קרולינה מוחובה הצ'כית (17) לארינה סבאלנקה הבלארוסית (2).

קוקו גוף טניסאית אמריקאית
כל הרגשות התפרצו. קוקו גוף | רויטרס

אצל הגברים, המדורג מספר 1 קרלוס אלקראס פוגש בחצי הגמר את הוברט הורקאץ' הפולני (20) ולאחר מכן סגנו נובאק דג'וקוביץ' ישחק מול סשה זברב הגרמני (16).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי