נקבעו סגלי הנבחרות למפגש הדיוויס מול יפן בתל אביב

play
נבחרת ישראל למפגש עם יפן | אתר רשמי, איגוד הטניס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.9 03:36

סטפנוב (346 בעולם בזוגות) חזר מקנדה כדי לייצג את ישראל, גם צוקרמן (386), לשם (422), עוליאל (502) וקמחי (528) בסגל של הקפטן יונתן ארליך למשחקים בהיכל שלמה

(גודל טקסט)

נקבעו סגלי הנבחרות למפגש הדייוויס שיתקיים בסוף השבוע הבא (16-17 בספטמבר) בין ישראל ליפן בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב במסגרת בית 1 של גביע דייוויס.

הנבחרת היפנית מגיעה לארץ למפגש חשוב ביותר, כאשר המנצחת תשחק במשחק עליה לטורניר הגמר של גביע הדייוויס (16 הטובות בעולם) והמפסידה תתמודד במשחק הישרדות בבית 1.

נבחרת ישראל בטניס
נבחרת ישראל למפגש עם יפן | אתר רשמי, איגוד הטניס

סגל נבחרת ישראל כולל את הקפטן יוני ארליך, דניאל צוקרמן (386 בעולם), עידן לשם (422), ישי עוליאל (502 בעולם), אוראל קמחי (528 בעולם) ורוי סטפנוב (356 בזוגות). סטפנוב אשר הוחלט לצרפו ברגע האחרון לסגל הנבחרת, הוא שחקן זוגות בסבב ששיתף פעולה עם דניאל צוקרמן לאחרונה. סטפנוב בן ה-24 גדל בישראל, עבר לקנדה ולאחרונה חזר לייצג את ישראל.

הנבחרת היפנית מגיעה למפגש עם שו שימבוקורו (158 בעולם), שינטרו מוצ'יזוקי (197 בעולם), יאסטקה אוצ'יאמה (338 בעולם), קאיטו אושוגי (136 בזוגות), בן מקלקלן (84 בזוגות) והקפטן גו סואדה. זהו המפגש השני בלבד בין שתי הנבחרות כאשר במפרש הקודם ב-2012 ישראל ניצחה בתום מפגש מרתק ביפן 2:3.

קפטן הנבחרת יוני ארליך: "אני הולך עם ההרכב ששיחק מול לטביה, הצלחנו לעשות את הבלתי יאומן ובעזרת נחישות, מחויבות ועבודה קשה השגנו את המהפך ההיסטורי שהוביל אותנו למפגש מול יפן. השחקנים עשו את כל ההכנות בטורנירים בחו"ל, ומגיעים עם בטחון גדול מהרבה ניצחונות שעשו בתקופה האחרונה. אני מרגיש אופטימי לקראת המפגש, ומקווה שההיכל יהיה מלא והקהל הביתי ייתן לנו את הדחיפה שאנחנו צריכים כדי לנצח את המפגש החשוב הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי