איגוד הטניס האירופי הביע הזדהות עם ישראל: "נסייע בכל דרך שנוכל"

play
נשיא איגוד הטניס האירופי איבו קדרקה | GettyImages, Harold Alcocer/Jam Media
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.10 04:35

הנשיא איבו קדרקה במכתב לאיגוד הטניס הישראלי: "המומים ועצובים מהמלחמה. ליבנו יוצא אל הקורבנות". אבי פרץ: "מחמם את הלב שיש לנו כל כך הרבה תומכים"

(גודל טקסט)

בהמשך למכתב התמיכה של ה-ITF בישראל אשר פורסם לפני מספר ימים, גם Tennis Europe, איגוד הטניס האירופי, הפגין את תמיכתו במדינה ובמכתב שפרסם היום (ראשון) הביע הנשיא איבו קדרקה את צערו על המתרחש בישראל והודה לאיגוד הטניס על העזרה הגדולה וקבלת ההחלטות המהירה בביטול התחרויות הקרובות שהיו אמורות להתקיים בישראל.

"אני כותב כדי להביע את ההלם והעצב שלנו לנוכח האירועים שמתרחשים בישראל. אנו המומים מהמלחמה ומאובדן של חיים כה רבים. לבנו יוצא אל כל קורבנות האלימות בישראל בימים האחרונים, המחשבות שלנו איתכם ועם כל הקולגות שלנו במשפחת הטניס הישראלית. Tennis Europe עומדת לצד איגוד הטניס הישראלי ומוכנה לסייע בכל דרך שנוכל", מסר קדרקה במכתב.

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ
נרגש. פרץ | מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ הודה לנשיא קדרקה: "בימים כה קשים למדינת ישראל, זה מחמם את הלב לראות שיש לנו כל כך הרבה חברים שתומכים בנו. אני מבטיח שלמרות כל הצער והכאב העצום בו אנו נמצאים אנו נדע לצאת חזקים ולבנות את עצמנו מחדש. בשמי ובשם כל קהילת הטניס בישראל, אני מודה לכם על התמיכה בנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי