אבי פרץ מונה לוועדה המארגנת של טורניר ה-ATP בסופיה

play
נרגש. פרץ | מערכת וואלה!, ניב אהרונסון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.10 07:40

לאות סולידריות עם ישראל ולאור הקשרים המצוינים בין ראשי האיגודים בישראל ובבולגריה, יושב הראש זכה לכבוד: "הצעה שהגיעה כדי להראות תמיכה"

(גודל טקסט)

לאחר ביטול טורניר ה-ATP שהיה אמור להתקיים בתל אביב בתחילת חודש נובמבר ובוטל בעקבות המלחמה, ולאות סולידריות עם ישראל ולאור הקשרים המצוינים ושיתוף הפעולה בין ראשי האיגודים של ישראל ובולגריה שאליה הועבר הטורניר, החליט יו"ר האיגוד הבולגרי סטפן צבטקוב למנות את אבי פרץ, יו"ר איגוד הטניס הישראלי לחבר הוועדה המארגנת.

סטפן צבטקוב אמר הבוקר: "זה כבוד גדול שאבי פרץ הוא חלק מהועדה המארגנת של הטורניר, אני מקווה שזו רק ההתחלה של שיתוף פעולה פורה בכל הרמות בין איגוד הטניס בישראל לאיגוד הטניס הבולגרי".

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ
נרגש. פרץ | מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

אבי פרץ מסר: "קיבלתי את הצעתו של מר צבטקוב להיות חלק מהועדה המארגנת של הטורניר. לצערי הטורניר יתקיים בסופיה עקב השואה שישראל חווה בימים אלו. ההצעה מהאיגוד הבולגרי הגיעה הן כדי להראות את הכבוד והתמיכה שלהם לישראל והן כדי להתחיל שיתוף פעולה בין האיגודים, שת"פ שכבר נדון לא מעט זמן ורק חיכינו לזמן הנכון. לאחר שישראל תחזור לשגרה שקטה, נמשיך להניע את כלל התכניות שהיו אמורות להתחיל בימים אלו. אני מחזק את כוחות הבטחון וההצלה וסומך עליהם שיביאו את התוצאה הרצויה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי