בגלל המלחמה או חוסר פרגון? סרינה וויליאמס "חתכה" את סבאלנקה

play
מצאו את ההבדלים | צילום מסך, אינסטגרם
צפו: דג'וקוביץ' אלוף סינסינטי אחרי קאמבק ענק מול אלקראס 03:55

הבלארוסית העלתה תמונה עם האמריקאית האגדית בהשקה נוצצת. קצת לאחר מכן, סרינה העלתה בדיוק את אותה תמונה - בלי המדורגת 1 בעולם

(גודל טקסט)

שלשום נפתחה במיאמי מסעדה איטלקית חדשה ונוצצת, קסאדונה (Casadonna) שמה. לאירוע ההשקה הגיעו ידוענים רבים, ביניהם גם כאלה מעולם הטניס.

הטלפונים והמצלמות נשלפו והאינסטגרם הופצץ בתמונות על ידי האורחים הסלבריטאים, הרי בשביל זה הם שם. בתוך כל התמונות, בלטה אחת שמשכה הרבה תשומת לב.

ארינה סבאלנקה, הטניסאית הבלארוסית שמדורגת במקום הראשון בעולם, פרסמה בסטורי שלה תמונה עם קרוליין ווזניאקי וסרינה וויליאמס, אבל לאחר מכן וויליאמס פרסמה את אותה תמונה – וחתכה ממנה את סבאלנקה.

האמריקאית האגדית, זוכת 23 טורנירי גרנד סלאם, לא הסבירה מדוע עשתה זאת מן הסתם. חלק מהגולשים ברשתות טענו שהיא פשוט לא מוכנה לפרגן לה על ההצלחה היחסית שלה ואחרים סברו שזה בגלל שסרינה פעלה כך בגלל המלחמה באוקראינה.

מאז שרוסיה פלשה לאוקראינה לפני למעלה משנה וחצי, טניסאיות מרוסיה ובלארוס (שתומכת ברוסיה) נמצאות במוקד הביקורת על כך שהן לא פוצות פה. בנוסף, טניסאיות מאוקראינה לא מוכנות ללחוץ את ידיהן אחרי משחקים. בעוד חלק מהן לא מתייחסות באופן פומבי ליחס הצונן כלפיהן, סבאלנקה דווקא דיברה על כך לא מעט והתלוננה על ה"שנאה" כלפיה.

סרינה וויליאמס, ארינה סבאלנקה, סטורי אינסטגרם
מצאו את ההבדלים | צילום מסך, אינסטגרם

סבאלנקה זכתה העונה בגרנד סלאם ראשון – אליפות אוסטרליה. היא הפסידה בחצאי הגמר ברולאן גארוס ו-ווימבלדון ונכנעה לקוקו גוף בגמר אליפות ארה"ב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי