תואר המאסטרס ה-40 שלו: נובאק ג'וקוביץ' זכה בטורניר פריז

play
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי, אלוף טורניר פריז | רויטרס
צפו: נובאק ג'וקוביץ' זכה בטורניר פריז וחגג תואר מאסטרס 40 01:43

אחרי המותחן מול רובלב בחצי הגמר, המדורג 1 בעולם ניצח 4:6, 3:6 את דימיטרוב בגמר ושיפר את שיאו בפריז עם זכייה שביעית

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' זכה הערב (ראשון) בתואר המאסטרס ה-40 שלו בקריירה, לאחר שניצח 4:6, 3:6 את גריגור דימיטרוב בגמר טורניר פריז (סך פרסים: 5.78 מיליון יורו). המדורג 1 בעולם שרד אתמול מותחן של שלוש שעות בחצי הגמר מול אנדריי רובלב בדרך לגמר התשיעי שלו בברסי, אבל העייפות לא הורגשה כשהוא שיפר את שיאו עם התואר השביעי שם.

יריבו הבולגרי, שהבטיח התקדמות למקום ה-14 בדירוג העולמי ורצה תואר ראשון מאז 2017, לא הטריד את משחק ההגשות של הסרבי בן ה-36 במערכה הראשונה ומנגד נשבר בהזדמנות הראשונה, במהלך המשחקון השביעי. ג'וקוביץ' ניצל את נקודת המערכה השנייה שלו כדי להשיג 4:6 ועשה את זה גם במערכה השנייה, הפעם עם שבירה במשחקון החמישי ולאחריה שבירה נוספת, כדי להשלים ניצחון 11 ברציפות על דימיטרוב שגבר עליו בעבר רק פעם אחת (בטורניר מדריד, מאי 2013).

נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי, אלוף טורניר פריז
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי, אלוף טורניר פריז | רויטרס

הזכייה הזו גם האריכה את רצף הניצחונות הנוכחי של ג'וקוביץ', שניצח בכל 18 משחקיו מאז אותו הפסד לקרלוס אלקראס בגמר טורניר ווימבלדון לפני כמעט ארבעה חודשים.

גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי בוכה לאחר הפסד בגמר טורניר פריז
לא הסתיר את הדמעות. גריגור דימיטרוב | רויטרס

דימיטרוב בכה על הספסל שלו בסיום וג'וקוביץ' שהבחין בכך, הפסיק את הריאיון שלו באמצע וניגש לנחמו. לאחר מכן אמר: "הייתי במצבים כאלה בעצמי פעמים רבות… להפסיד בגמר. התמזל מזלי לנצח יותר גמרים מאשר הפסדתי. אני מקווה בשביל גריגור שימשיך לשחק ברמה הזו. הוא הציג את הטניס הכי טוב שלו במהלך השבוע ואני מאחל לו רק טוב. אני מקווה שיוכל לזכות בתארים חשובים".

על הזכייה שלו אמר: "מדהים שהצלחתי לזכות פה אחרי נסיבות מאתגרות כל כך במהלך השבוע. חזרתי ממצבי הפסד בשלושה משחקים רצופים בחמישי, שישי ושבת. הייתי קרוב להפסיד ומצאתי איכשהו את ההילוך הנוסף בזמן המתאים. גם המשחק הזה היה צמוד מכפי שהתוצאה מראה, וזה עוד ניצחון מדהים מבחינתי. אני מאוד גאה כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי