ג'וקוביץ': "ציפיתי לכך מהקהל", זינר: "הניצחון הגדול בקריירה"

הסרבי ספג שריקות בוז מהצופים בטורינו ולא נשאר חייב במהלך המשחק, אבל בסיום הודה: "טבעי שהם ידחפו את הנציג היחיד שלהם בתחרות". האיטלקי: "נובאק שחקן מושלם"

(גודל טקסט)

ערב לא פשוט עבר אתמול (שלישי) על נובאק ג'וקוביץ'. ביום ראשון, בפתיחת טורניר גמר הסבב בטורינו, ניצח הסרבי את הולגר רונה ובכך הבטיח שאת השנה יסיים במקום הראשון בעולם, אבל אמש הפסיד לראשונה בקריירה לאיטלקי יאניק זינר (4), בתום מותחן שארך מעל שלוש שעות ובמהלכו ספג "נולה" שריקות בוז מהקהל האיטלקי – ולא נשאר חייב כאשר התגרה בחזרה בכך ש"ניצח" על הקריאות לעברו.

"לזינר הגיע לנצח", הודה ג'וקוביץ' רגעים אחרי שהפסיד במשחק משובח, "זה גם מה שאמרתי לו בסיום ברשת. זה היה משחק נפלא, הוא שיחק מצוין בנקודות החשובות והפגין יותר אומץ ממני. הייתי יכול לעשות דברים בצורה טובה יותר, אבל אני מרוצה מהמשחק שלי", אמר אחרי 7:5, 6:7 (5), 7:6 (2).

צפו בג'וקוביץ' "מנצח" על שריקות הבוז נגדו

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי
נולה שמר על החיוך, אבל הפסיד בתום המותחן | רויטרס

כאשר נשאל על האפשרות שיפגוש את האיטלקי שוב במשחק הגמר, ענה: "זה עוד מוקדם לדבר על זה, יש עוד דרך ארוכה לשם. הוא האיטלקי היחיד בתחרות ולכן ציפיתי לתגובה כזו מהקהל, זה טבעי שקהל מקומי ידחוף לניצחון את הנציג שלו בתחרות. הוא גם במומנטום נפלא ויש ממנו ציפייה גדולה מהקהל".

יאניק זינר טניסאי איטלקי
אחד המשחקים הגדולים של השנה. יאניק זינר | רויטרס

מנגד, זינר המאושר הודה שהיה זה הניצחון הגדול בקריירה שלו: "מה השתנה מהמפגשים הקודמים נגדו? אני בן 22 ואני יכול רק להשתפר וללמוד עם הזמן. השנה התקדמתי מאוד, התאמנתי מצוין לאורך השנה וגם ויתרתי על מספר טורנירים וזה דבר שעזר לי מאוד, כי אני מרגיש מצוין עכשיו גם מבחינה מנטלית. בווימבלדון הרגשתי שהייתי קרוב לנצח את ג'וקוביץ', אפילו שהפסדתי בשלוש מערכות ושנה לפני כן הוא ניצח אותי בחמש ואז הרגשתי רחוק ממנו. אני אצטרך להתאושש מהמשחק הזה, כי שיחקתי יותר משלוש שעות מול שחקן מושלם – הוא תמיד באיזון ועושה את הכל בכזו קלות. גם אם הייתי מפסיד הייתי מרוצה מעצמי, אבל הקהל עזר לי מאוד והשגתי את הניצחון הכי גדול בקריירה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי