זינר ניצח את רונה ושלח גם את נובאק ג'וקוביץ' לחצי גמר טורניר גמר הסבב

play
נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי | GettyImages
משחקו האחרון השנה? נובאק ג'וקוביץ' ניצח את הוברט הורקאץ' בגמר הסבב 02:45

האיטלקי רשם 2:6, 7:5, 4:6. המדורג 1 השיג 6:7 (1), 6:4, 1:6 על הורבאץ' והעפיל לארבעת האחרונים מהמקום השני בבית

(גודל טקסט)

יאניק זינר ונובאק דג'וקוביץ' העפילו היום (חמישי) לחצי גמר טורניר גמר הסבב בטורינו. האיטלקי עשה זאת עוד לפני ששיחק, וזאת העקבות העובדה שבמשחק המוקדם הסרבי אמנם ניצח, אך איבד מערכה מול הוברט הורקאץ' הפולני. לאחר מכן העפיל גם נולה, בזכות ניצחונו של זינר על הולגר רונה.

נובאק ג'וקוביץ' (1, סרביה) – הוברט הורקאץ' (9, פולין) 6:7(1), 6:4, 1:6

יומיים אחרי שרצף הניצחונות של הסרבי נקטע מול יאניק זינר (4) האיטלקי, המדורג מספר 1 בעולם ניצח בשלוש מערכות את הפולני שהיה זה משחקו הראשון והאחרון בתחרות – הוקפץ כדי להחליף את סטפנוס ציציפאס שנפצע ופרש – וייתכן שהיה זה גם משחקו האחרון של "נולה" השנה, כי הוא לא תלוי בעצמו וממתין כעת למשחק הערב בין יאניק זינר להולגר רונה ב-22:00 כדי לגלות אם הוא מעפיל לחצי הגמר וזוכה להזדמנות להגן על תוארו ואולי לזכות בפעם השביעית, לעקוף את רוג'ר פדרר ולהפוך לשיאן הזכיות בלעדי, או שמא מסיים את דרכו בתחרות מוקדם מהצפוי במקרה שרונה ינצח, דבר שלא קרה לו מאז 2019.

המערכה הראשונה הייתה הצמודה ביותר והיא הסתיימה בניצחונו של הסרבי 6:7(1), מערכה שבה לא נרשמו שבירות כלל. המערכה השנייה הייתה מפתיעה כי בה השבירה היחידה הייתה של הפולני, שבמשחקון החמישי עלה ל-3:5 ושמר על ההגשות שלו בדרך ל-4:6 שאולי עוד יוביל להדחת ג'וקוביץ' מהתחרות. בכל אופן, הסט השלישי היה בשליטתו המוחלטת של המדורג מספר 1 בעולם, שנראה כמי שהוציא את העצבים ותוך חצי שעה סגר סיפור עם 1:6 שהעניק לו מאזן 0:7 בקריירה על הורקאץ'.

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי
כבר לא תלוי בעצמו. ג'וקוביץ' | רויטרס

יאניק זינר (4, איטליה) – הולגר רונה (8, דנמרק) 2:6, 7:5, 4:6

האיטלקי השלים ניצחון שלישי ברציפות, והעפיל לחצי הגמר מהמקום הראשון בבית. זינר פתח נהדר, ניצל שתיים משלוש אפשרויות השבירה שלו ושייט ל-2:6. אלא שרונה לא אמר נואש, חזר עם סט שני מרתק של 5:7 וכפה מערכה שלישית. שם שוב התעלה זינר, והוא עומד על מאזן מצוין של 14:60 בשנת 2023, אולי בדרך לזכייה בטורניר היוקרתי. על הדרך, הפך לאיטלקי הראשון שמגיע לארבעת האחרונים בטורניר גמר הסבב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי