גביע דייויס: ישראל תתארח בצ'כיה בפברואר

play
נבחרת הדייויס של ישראל | אתר רשמי, איגוד הטניס
תיקתק1פ סיכום אירועי היום בספורט, 26.11 07:31

נקבעה יריבת הנבחרת במסגרת פלייאוף העלייה לטורניר הגמר של הבית העליון. ארליך: "צפוי לנו מפגש קשה מאוד"

(גודל טקסט)

בהגרלה שהתקיימה היום בצהרים במלאגה נקבע כי ישראל תשחק בחודש פברואר 2024 (2-3/3-4) נגד צ'כיה במשחק חוץ במסגרת פלייאוף העלייה לטורניר הגמר של הבית העליון של גביע דיוויס בו משחקות 16 הנבחרות הטובות בעולם.

כזכור בחודש ספטמבר האחרון הצליחה הנבחרת לחזור מפיגור ולנצח 2:3 את יפן במשחק ביתי שהתקיים בהיכל שלמה בתל אביב והיום נקבע כי היריבה הבאה שלה תהיה נבחרת צ'כיה החזקה אותה פגשה בספטמבר בשנה שעברה בתל אביב והפסידה 3:1.

נבחרת צ'כיה שיחקה השבוע בטורניר הגמר המתקיים במלאגה (והיום הוכרז כי גם יתקיים במלאגה בשנת 2024) והפסידה לאוסטרליה בשלב רבע הגמר 2:1. בשורות הנבחרת הצ'כית משחקים ירי להצ'קה (71 בעולם) תומאס מאחץ' (78 בעולם), ג'ייקוב מנסיק (147 בעולם) , אדם פבלסק (56 בעולם בזוגות).

יו"ר האיגוד אבי פרץ: "רצינו לארח בארץ פעם נוספת אבל ידענו מלכתחילה שגם אם נקבל משחק ביתי לא בטוח שהיה ניתן לארח. כמו תמיד, אנחנו סומכים על השחקנים והצוות שלנו שיבואו להילחם עבור הדגל והפעם יותר מתמיד".

יוני ארליך קפטן נבחרת הדיוויס: "צפוי לנו מפגש קשה מאוד, הם היו פה בארץ לפני שנה וזה היה המפגש האחרון שלי כשחקן. יש להם שני שחקנים מצויינים במאייה הראשונה בעולם ויהיה לנו מאתגר ביותר"

יתר משחקי הפלייאוף שיתקיימו בחודש פברואר (ישראל יכולה להיות מוגרלת מול הנבחרות המדורגות שמופיעות בצד ימין):

קנדה – דרום קוריאה סרביה – סלובקיה קרואטיה – בלגיה גרמניה – הונגריה הולנד – שוויץ ארה"ב – אוקראינה פינלנד – פורטוגל צרפת -טאיוואן קזחסטן – ארגנטינה שוודיה – ברזיל צ'ילה – פרו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי