חזר, ובגדול: נדאל שב לסבב לראשונה זה קרוב לשנה – וניצח את תים

play
היה שווה לחכות. נדאל | אימג'בנק GettyImages, Bradley Kanaris
תקציר: קרלוס אלקראס גבר ען נובאק ג'וקוביץ' במשחק ראווה בסעודיה 02:47

השור ממאיורקה הזכיר נשכחות עם 5:7, 1:6 על האוסטרי בסיבוב הראשון בבריסביין, ועלה למקום הרביעי אי פעם בניצחונות בסבב

(גודל טקסט)

349 ימים חובבי הטניס חיכו בסבלנות, והיום (שלישי) זה סוף סוף קרה: רפאל נדאל חזר לסבב. השור ממאיורקה שנעדר מאז הפציעה בירך באליפות אוסטרליה אשתקד ניצח את דומיניק תים 5:7, 1:6 בסיבוב הראשון של טורניר בריסביין, הזכיר נשכחות והראה שכוחו עוד במותניו.

נדאל, שירד עד המקום ה-672 בעולם וקיבל כרטיס חופשי לטורניר, חיכה עד משחקון ההגשה האחרון של האוסטרי (98 בעולם) כדי לשבור אותו ולנצח את הסט הראשון. במערכה השנייה כבר דהר קדימה באין מפריע, והימם גם את בן ארצו אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה, שצייץ: "נדאל לא שיחק שנה? איזו רמה". בסיבוב השני יפגוש את הספרדי בן ה-37 את המנצח במשחק בין אסלן קראצב (8 בטורניר) וג'ייסון קובלר המקומי, שהעפיל מהמוקדמות.

בזכות הניצחון, עקף נדאל את איבן לנדל בניצחונות כל הזמנים בסבב עם 1,069 כאלה. מקדימים אותו נובאק ג'וקוביץ' (1,089), רוג'ר פדרר (1,251) וג'ימי קונורס (1,274).

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל
היה שווה לחכות. נדאל | אימג'בנק GettyImages, Bradley Kanaris

ביום ראשון, אחרי הפסד במשחק זוגות, סיפר נדאל: "אין לי את הציפיות שהיו לי בעבר. עברה שנה מאז ששיחקתי טניס. הרבה זמן לא התאמנתי, קשה לנבא כיצד אשחק. אני שמח על כך שאני מצליח להיות תחרותי באימונים וזה הרבה בשבילי כי עד לפני חודש לא הייתי יכול לשחק. אני מתגעגע להיות בריא. לקום בבוקר בלי כאבים. בשנה החולפת היו לי כל כך הרבה ימים עם כאבים. אני נרגש לחזור למגרש הטניס, אם לא היתה לי את התשוקה לחזור, לא הייתי פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי