סינר רגוע לפני הגמר הראשון שלו, העייפות תכריע את מדבדב?

play
| אימג'בנק GettyImages, Thomas Kronsteiner
תקציר: קרלוס אלקראס גבר ען נובאק ג'וקוביץ' במשחק ראווה בסעודיה 02:47

האיטלקי ששמט מערכה אחת בלבד עד כה ינסה להשלים טורניר חלומי באוסטרליה (ראשון, 10:30), יריבו מתייצב אחרי שני משחקים רצופים בהם חזר מפיגור 2:0 במערכות: "מנטלית אני ב-100 אחוז"

(גודל טקסט)

אחרי שהימם את נובאק ג'וקוביץ', ינסה יאניק סינר (4) להשלים מחר (ראשון, 10:30) טורניר חלומי כשיפגוש בגמר אליפות אוסטרליה את דניל מדבדב (3). זהו גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה של האיטלקי, ששמט מערכה אחת בלבד עד כה – בחצי הגמר מול המדורג ראשון. מדבדב, לעומת זאת, מחפש אחר גרנד סלאם שני בקריירה, לאחר שזכה בארצות הברית ב-2021 והגיע לגמר באוסטרליה ב-2021 (הפסיד לרפאל נדאל) ו-2022 (הפסיד לנובאק ג'וקוביץ').

מדובר בגמר אוסטרליה הראשון מאז 2005 שלא מפגיש אף אחד משלושת הגדולים של הענף בשנות האלפיים. הרוסי אמנם מחזיק במאזן של 3:6 עד כה, אך ידו של סינר היתה על העליונה בשלושת המפגשים הקודמים בין השניים, כולל בחצי גמר טורניר גמר הסבב האחרון באיטליה. סינר מגיע גם יותר רענן – יריבו חזר מפיגור 2:0 גם ברבע הגמר מול הוברט הורקאץ', וגם בחצי הגמר מול סשה זברב, לצד קאמבק דומה בסיבוב השני.

יאניק סינר עם דניל מדבדב
| אימג'בנק GettyImages, Thomas Kronsteiner

"מנטלית אני ב-100 אחוז, אפילו חזק ממה שהייתי לפני הטורניר, כי עכשיו אני יודע למה אני מסוגל", אמר מדבדב. סינר טען כי "מאוד רגוע. אני מנסה לעבוד הכי חזק שאפשר כדי להגשים את החלומות שלי, והעבודה משתלמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי