הקבוצה שהוא אוהד ובת הזוג המפורסמת: יאניק סינר כובש את העולם

play
יאניק סינר | Graham Denholm / Stringer
יאניק סינר חוגג עם המשפחה את הזכייה בתואר 00:35

אחרי שזכה באליפות אוסטרליה בתום קאמבק ענק מול מדבדב ועשה היסטוריה, האיטלקי הצעיר הפך לגיבור בארץ המגף

(גודל טקסט)

בגמר הגראנד סלאם הראשון שלו, יאניק סינר בן ה-22 הוכיח שוב שהוא ה-דבר הבא של עולם הטניס. האיטלקי הצעיר המדורג 4 בעולם, זכה אתמול (ראשון) באליפות אוסטרליה, לאחר שחזר מפיגור שתי מערכות ל-2:3 ענק על דנייל מדבדב במשחק בלתי נשכח. בגילו הצעיר הוא כבר הספיק לגרוף פרסים בשווי של למעלה מ-17 מיליון דולר, ובאינסטגרם יש לו קהל של קצת יותר מ-2 מיליון עוקבים.

ברגע אחד, הפך הטניסאי האיטלקי לספורטאי סופר מוכר. מי שיחגגו איתו את הניצחון הגדול הם שחקני הקבוצה האהובה עליו, מילאן, שכבר פירגנו לו בחצי הגמר בסן סירו, אז ניצח את נובאק ג'וקוביץ'. ובזמן שהוא ודאי ייקבל קבלת פנים אדירה מהמועדון אותו אוהד ומכל תושבי ארץ המגף על ההישג המטורף שלו, כל מה שהוא רוצה זה בסך הכל להתאחד עם בת הזוג שלו.

סינר חובק זוגיות של שלוש שנים עם הדוגמנית האיטלקייה הלוהטת, מריה ברסיני. השניים החלו לצאת בסוף 2020, נפרדו שנה לאחר מכן, אבל הבינו שהאהבה שלהם חזקה מהכל וחזרו לזרועות אחד של השנייה מהר מאד.

הוא מחזיק במיליוני עוקבים והיא כוכבת רשת עם קהל של 211 אלף איש, אבל השניים שומרים על פרופיל נמוך בכל הנוגע לזוגיות שלהם ומשתדלים להשאיר אותה מחוץ לרשתות. היא אפילו לא הקדישה לו סטורי אחרי הזכייה ההיסטורית שלו, אבל הם חזק יחד והאיטלקי יכול להתנחם בעובדה ששניים מהטניסאים הטובים בעולם, ג'וקוביץ ורפאל נדאל, דווקא כן הקדישו לו סטורי שלם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי