בסרביה חושפים: מה באמת עבר על נובאק ג'וקוביץ' בהפסד באוסטרליה

play
נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.1 05:53

בתקשורת הסרבית מסבירים מה גרם לאלוף להיראות כל כך חלש בחצי הגמר, "עם כל הכבוד לסינר". וגם: הפער העצום מפדרר ונדאל, והבכורה שהוא עלול לאבד

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' ספג הפסד נדיר ולא אופייני בשבוע שעבר באליפות אוסטרליה, כשהודח מהטורניר האהוב עליו על ירי יאניק סינר כבר בחצי הגמר. ג'וקוביץ', אלוף אוסטרליה 10 פעמים, הפסיד לאיטלקי אחרי שלא השיג ולו אפשרות שבירה אחת במשך כל המשחק (בסך הכל פעם שנייה בקריירה במשחק גרנד סלאם) ונראה חסר אונים מול האיטלקי.

עם זאת, היום (שלישי) עיתונאי סרבי טוען בפודקאסט מקומי: ג'וקוביץ' היה חולה, ולכן הציג כזאת יכולת ירודה. "הוא לא נראה כשיר", נכתב עליו ב"blic" הסרבי, "מתברר שהוא הרגיש חולשה, ולא הייתה לו את האש האמיתית שלו ברוד לייבר ארינה, עם כל הכבוד לסינר הפנטסטי".

נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי לאחר הדחתו מאליפות אוסטרליה
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי לאחר הדחתו מאליפות אוסטרליה | רויטרס

על פי העיתונאי, "יום לפני חצי הגמר היה לו חום גבוה! הוא היה חולה במשך שלושה שבועות, אבל איזשהו וירוס תפס אותו שוב. יש שפעת שהיא לפעמים חזקה יותר, והיה ברור שהוא לא יכול להיות במיטבו עם חום כזה גבוה. הוא לא רצה ללכת לרופא, כדי שהתקשורת לא תעשה מזה משהו גדול ותפרסם את זה, ובגלל זה הוא נראה ככה בשתי המערכות הראשונות, הוא היה חלש ולא יכול היה לשחק".

דג'וקוביץ' נותר במקום הראשון בעולם בשבוע ה-401 בקריירה – 200 יותר מרפאל נדאל ו-100 יותר מרוג'ר פדרר, השני ברשימה. עם זאת, הוא הודיע שלא ישתתף בטורניר דובאי, ויחזור רק לאינדיאן וולס. הפער שלו מהמקום השני הוא 600 נקודות, ואם קרלוס אלקראס יזכה בדובאי, הוא יצמק את הפער ל-50 בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי