עוליאל וצוקרמן נכנעו, ישראל בפיגור 2:0 בצ'כיה בגביע דייויס

עוליאל (415 בעולם) פספס שלוש נקודות מערכה בסט השני והפסיד 6:1, 7:6 (4). צוקרמן נכנע באותה תוצאה ללהצ'קה העדיף. ארליך הקפטן: "הצ'כים שיחקו מצוין, אבל אפשר לעשות את זה"

(גודל טקסט)

מפגש הדייויס בין צ'כיה לישראל יצא היום (שבת) לדרך בעיירה טז'ינץ שסמוכה לגבול עם פולין, ובסיום יום המשחקים הראשון ישראל בפיגור 2:0. מדובר במפגש במסגרת פלייאוף העלייה לבית הגמר של המפעל וישראל משתתפת בשלב הזה לראשונה מאז 2014. ישי עוליאל הפסיד ליקוב מנשיק ובהמשך דניאל צוקרמן נכנע לייז'י להצ'קה.

הקפטן יוני ארליך: "המשחקים היו די דומים, השחקנים הצ'כים התחילו בסערה את המשחק והשחקנים שלנו התחילו הגנתי מדי ולא בצורה טובה. היו להם הזדמנויות לחזור למשחק ולנסות להפוך את התוצאה אבל השחקנים הצ'כים שיחקו בצורה מצויינת וידעו לסגור את המשחק. זו בהחלט משימה קשה לחזור מ-2:0 אבל ננסה להתרכז במשחק הבא שלנו וזה משחק הזוגות מחר ובתקווה להמשיך למשחקים הבאים והמומנטום ישתנה. אנחנו חייבים להכין את עצמנו ולהאמין שאפשר לעשות את זה".

דניאל צוקרמן טניסאי ישראלי
מערכה שנייה טובה לא הספיקה. צוקרמן | אתר רשמי, איגוד הטניס
ישי עוליאל טניסאי ישראלי
הפסיד ליריב שנמצא בכושר מצוין. עוליאל | אתר רשמי, איגוד הטניס

יקוב מנשיק – ישי עוליאל 1:6, 6:7 (4)

הצ'כי שמדורג 127 בעולם, ניצח רק לפני כשבועיים את דניס שפובאלוב באליפות אוסטרליה והפסיד להורבט הורקאץ' בסיבוב השני אחרי חמש מערכות. היום הוא היה גדול על עוליאל שמדורג 415 בעולם והצליח לתת פייט במערכה השנייה, אבל לא יותר. מנשיק שלט לחלוטין בקצב בסט הראשון, אבל עוליאל נכנס לעניינים בהמשך. הישראלי הצליח לשמור על משחקוני ההגשה שלו וגם הגיע לשלושנקודות מערכה, אבל מנשיק הציל אותן וכפה שובר שוויון, בו חזר מ-4:2 ל-4:7.

ייז'י להצקה – דניאל צוקרמן 1:6, 6:7 (2)

הצ'כי, המדורג 31 בעולם, פתח בסערה, ואחרי פיגור 1:0 לקח ששה משחקונים רצופים וזכה במערכה הראשונה בקלות. במערכה השנייה הישראלי (205 בעולם) הצליח להשיג שבירה מול הטניסאי במגרשו הביתי, אבל בשובר השוויון נכנע 7:2 אחרי שעה ו-28 דקות.

במשחק הזוגות ביום ראשון ישחקו עידן לשם ורוי סטפנוב מול תומאש מחאץ' ואדם פבלסק – כידוע, ניתן לשנות את ההרכבים עד שעה לפני תחילת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי