רב בריח תעניק חסות לאלופת ישראל בטניס מיקה בוחניק

play
| גלעד קבלרנצ'יק
מיקה בוחניק

החברה תלווה את הטניסאית בת ה-17: "מאמינים בה שתגיע ותביא להישגים וגאוה לטניס הישראלי"

(גודל טקסט)
מיקה בוחניק עם שמואל דונרשטיין
| יח"צ – חד פעמי, גלעד קבלרנצ'יק

קבוצת רב בריח, החברה המובילה בישראל לייצור דלתות פנים, כניסה ופתרונות נעילה, הודיעה היום שתעניק חסות ותתמוך בטניסאית הצעירה והמבטיחה מיקה בוחניק. בוחניק בת ה-17 אלופת ישראל הנוכחית , שחקנית נבחרת הנשים של ישראל ומי שנחשבת לדבר הבא בטניס נשים ישראלי, משחקת טניס מגיל 4 ומתחרה מגיל 10. בשנה שעברה, 2023 ,זכתה באליפות ישראל לבוגרות ומדורגת במקום ה-35 בעולם עד גיל 18. בימים אלו טסה לברזיל ופרגוואי לתחרויות נוער ברמת GRADE A ו-300, ואף נבחרה ל-30 מתחת ל-30 של מגזין פורבס ישראל.

כחלק מאג'נדה של הקבוצה, רב בריח תומכת ומאמינה בהעצמת נשים בספורט. לאורך השנים הקבוצה תמכה ונתנה חסות לספורטאיות מובילות כמו לינוי אשרם מתאמנת אומנותית אולימפית, גולשת הרוח קטי ספיצ'קוב , הטניסאית לינה גלושקו ועוד, מתוך הרצון לסייע, לתרום ולקדם את הספורט ההישגי בישראל ובפרט ספורטאיות. במסגרת ההסכם, צפויה בוחניק להשתתף בקמפיינים של החברה, באירועי חברה וזאת לצד פעילויות למען הקהילה שהחברה מקדמת.

מיקה בוחניק
| גלעד קבלרנצ'יק

שמואל דונרשטיין, מנכ"ל ובעלים קבוצת רב בריח: " רב בריח תומכת ומלווה ספורטאים לאורך השנים, זכינו להיות מקרוב ובצמוד לספורטאים שהביאו הצלחות ומדליות והרבה כבוד לישראל. לענף הספורט ולתעשייה ערכים דומים: התמדה לאורך זמן, עבודה יום-יומית, סבלנות ולמידה מכישלונות, ואין דרך טובה יותר להעביר את המסרים האלה ביומיום מאשר לאמץ ספורטאי שחי לפיהם. אנו מאחלים למיקה הצלחה ומאמינים בה שתגיע ותביא להישגים וגאווה לטניס הישראלי".

אבי פרץ יו"ר איגוד הטניס: " אין ספק כי הסכמים מסוג זה יחזירו את הענף למקומו הראוי ואנו עושים את כל המאמצים בכדי לחבר עוד חברות וארגונים אלינו. משפחת רב בריח הוכיחה בעבר את תמיכתה לאורך שנים בספורט הישראלי ובטניס בפרט. כעת חובת ההוכחה היא על מיקה והצוות ואנו כמובן לצידה ככל שיידרש ונוכל."

מיקה בוחניק:" אני מודה לאיגוד הטניס על האמונה בי ועל החיבור המדהים עם חברת רב בריח. אני נרגשת מאוד מבחירתה של חברת רב-בריח ושמואל דונרשטיין להעניק לי תמיכה כלכלית שתסייע לי להמשיך ולהתפתח כשחקנית טניס. אני מרגישה זכות גדולה להיות חלק ממשפחת רב בריח, שהיא חברה ישראלית המוכרת בכל בית בישראל וגאווה תוצרת כחול לבן. יש לי מוטיבציה ותשוקה גדולה ואני מתכוונת להמשיך לעבוד קשה ולהתחזק ולעשות כל מה שצריך כדי להגיע הכי רחוק שאפשר. אני מקווה ומאמינה שביחד עם הצוות המקצועי שלי דודי סלע, יואב בן צבי ויורם מנחם, איגוד הטניס והתמיכה של רב בריח אוכל להשתפר ולהגיע להישגים ולייצג בגאווה את מדינת ישראל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי