נדאל אחרי הנטפליקס סלאם: "זה טוב שלא אשחק הרבה נגד אלקראס"

play
רפאל נדאל, קרלוס אלקראס, טניסאים ספרדים | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3 07:16

השור ממאיורקה נראה מצוין והתבדח אחרי שנכנע 3:6, 6:4, 14:12 במשחק ראווה: "אני מעריץ אותו, אנחנו הספרדים צריכים לשמוח שיש לנו מישהו כמו קרלוס"

(גודל טקסט)

הנטפליקס סלאם הראשון בהיסטוריה עבר בהצלחה רבה. הלילה (בין ראשון לשני) נפגשו רפאל נדאל וקרלוס אלקראס למשחק ראווה בלאס וגאס בין שניים מהטניסאים הכי גדולים שידע הענף, שניים שגם נעדרו לאחרונה מהמגרשים והצליחו מעל לכל ספק להוכיח את כשירותם בימים אלו, במה שגם היה משחק הטניס הראשון בהיסטוריה ששודר בשידור חי על ידי ספקית סטרימינג הגדולה בעולם, "נטפליקס".

כמעט 18 שנים מפרידות בין שני הספרדים והפתיחה בהחלט הייתה שייכת לשור ממאיורקה שזכה ב-22 תארי גרנד סלאם וניצח 3:6 במערכה הראשונה, אבל הטניסאי שעלה למקום הראשון בעולם בגיל הצעיר מכולם, לקח את המערכה השנייה עם 4:6 והמשחק נכנס לשובר שוויון שבו מנצח הראשון שמגיע לעשר נקודות. נדאל נקלע לפיגור 5:4 ובזכות שלוש נקודות רצופות הפך ל-5:7, אולם אלקראס השיב בארבע נקודות רצופות שלו ועלה לשתי נקודות משחק. נדאל חזר ל-9:9 והצליח פעמיים נוספות להימנע מהפסד כשאיזן ל-12:12, אבל בסופו של דבר אלקראס הכריע את ההתמודדות וניצח 6:3, 4:6, 12:14.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי
נדאל נתן את הטון בפתיחה | אימג'בנק GettyImages
רפאל נדאל, קרלוס אלקראס, טניסאים ספרדים
אלקראס ניצח בסופו של דבר במשחק הראווה בווגאס | אימג'בנק GettyImages

מעבר לאירוע ההיסטורי עבור נטפליקס ולעובדה שבכל רחבי העולם זכו לראות קרב ענקים נוסף בין נדאל לאלקראס, עבור השניים הייתה זו הכנה טובה לאינדיאן וולס אחרי היעדרות יחסית ממושכת, בוודאי באשר לנדאל. בסיום אלקראס סיפר עד כמה הוא לומד מהמפגשים עם נדאל וסיפר על הניצחון השני שלו בקריירה על מי שמהווה עבורו מודל לחיקוי: "זה מדהים, בכל פעם שאני משחק נגד רפא זה מאוד מיוחד עבורי. רוח הלחימה שלו אדירה, הוא אף פעם לא נכנע ולא מפסיק לרוץ מפינה לפינה. היו לי כמה נקודות משחק והוא ענה לי עם חבטות אדירות, הוא פשוט לא מוותר. זה דבר שאני מנסה לקחת ממנו וללמוד, את כל העניין המנטלי ואת החכמה למצוא פתרונות כשדברים לא מסתדרים".

נדאל בן ה-37 התבדח אחרי ההפסד כשאמר: "זה לפחות דבר טוב שלא אפגוש את קרלוס יותר מדי פעמים בקריירה. אני מעריץ שלו ואמשיך ליהנות ממנו עוד הרבה שנים בתקווה. אנחנו, הספרדים, צריכים מאוד-מאוד לשמוח שיש לנו מישהו כמו קרלוס. הוא רק בן 20 והוא שחקן מדהים שכבר זכה בשני גרנד סלאם וטורנירים חשובים נוספים. אני הרגשתי במשחק יותר טוב מאשר ציפיתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי