התאבד או היה "שיכור מאוד"? גרושתו של קולצוב חשפה פרטים חדשים

play
| צילום מסך, אינסטגרם, ארינה סבאלנקה
צפו: קרלוס אלקראס ניצחה את דניל מדבדב בגמר טורניר אינדיאן וולס 01:56

חרף הודעת משטרת מיאמי ששחקן ההוקי לשעבר ובן זוגה של סבאלנקה כנראה שם קץ לחייו, מיכאילובה סיפרה: "היו בקבוקי אלכוהול ריקים בחדר, הוא שכר רכב והזמין חדרים בבתי מלון, זו לא התנהגות של אדם שרוצה למות"

(גודל טקסט)

שחקן ההוקי קרח לשעבר קונסטנטין קולצוב, בן זוגה של הטניסאית ארינה סבאלנקה שהלך לעולמו בלילה שבין שני לשלישי בגיל 42 ועל פי הערכות הראשוניות התאבד, "היה מאוד מאוד שיכור" כאשר נפל מהמרפסת בקומה 23 ומת במקום, כך לפי גרושתו שהתאיינה לתקשורת בבלארוס.

המשטרה במיאמי, שם הזוג שהה לקראת טורניר הטניס היוקרתי שבו הבלארוסית תשתתף כמתוכנן למרות המצב, אישרה ש"ככל הנראה" מדובר בהתאבדות, אבל יוליה מיכאילובה, גרושתו של שחקן ההוקי לשעבר שהגיע למיאמי כדי לתמוך בבת זוגו ולעודד אותה בתחרות שיצאה לדרך ובה היא אמורה לקחת חלק החל ממחר, מאמינה שהוא לא בחר לשים קץ לחייו.

קונסטנטין קולצוב, ארינה סבאלנקה
| עיבוד תמונה, צילום מסך/אינסטגרם
קונסטנטין קולצוב במדי פיטסבורג פינגווינס בשנת 2003
| אימג'בנק GettyImages, Grant Halverson

כך סיפרה גרושתו בריאיון בבלארוס: "הוא היה מאוד מאוד שיכור לפני הנפילה, נמצאו בקבוקי אלכוהול ריקים בחדר בבית המלון. השוטרים לא הצליחו למצוא סימנים אשר מעידים על התאבדות". בנוסף, היא העידה כי מהתרשמותה על סמך השיחות ביניהם, היא לא זיהתה נטיות אובדניות או רצון לסיים את חייו.

"יש לנו בבית מחשב ישן שעדיין מחובר לאי-מייל שלו. הצלחתי לקרוא כמה מיילים וראיתי שיש לו הזמנות שונות בבתי מלון לתקופה הקרובה והוא כבר שילם עליהן. הוא אפילו שכר רכב לתקופה ארוכה וזו לא התנהגות של אדם שמתכוון לשים קץ לחייו. הכל כמובן יכול להיות ואין לדעת מה עבר לו בראש, אבל לא היה שום סימן מקדים לטרגדיה שקרתה".

מיכאילובה סיפרה כי הוא נפל מקמה 23 ושהחקירה צפויה להימשך כחודש, אולם שכבר הם עודכנו כי נשלל כל חשד לרצח. על סבאלנקה אמרה: "היא בחורה נחמדה, אהבה אותו מאוד ומתנהגת לילדים שלי מצוין". כידוע, קולצוב התגרש ב-2020 מאשתו ואם שלושת ילדיו, יוליה. כמה חודשים לאחר מכן סבאלנקה התחילה לפרסם תמונות שלה ביחד עם שחקן ההוקי לשעבר שהיה מבוגר ממנה ב-17 שנה, וחלק מהתגובות ברשתות החברתיות היו ארסיות וקראו לה "מפרקת משפחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי