אבי פרץ: "המצב שלנו בטניס התחרותי הוא רחוק ממה שאנחנו רוצים"

play
| יחצ
אבי פרץ

יו"ר איגוד הטניס נבחר לכהן כאחד משמונת חברי ההנהלה של טניס יורופ לארבע השנים הקרובות: "חשוב לנו להיות מקושרים שם ולקחת חלק בקבלת ההחלטות"

(גודל טקסט)
אבי פרץ
| יחצ

הישג גדול נרשם לטניס הישראלי וליו"ר האיגוד אבי פרץ, שנבחר לכהן כאחד משמונת חברי ההנהלה של טניס יורופ לארבע השנים הקרובות, בבחירות שהתקיימו באסיפה השנתית של טניס יורופ שהתקיימה בעיר פורטורוז בסלובניה. פרץ, שנבחר מתוך 17 מועמדים נשא ביום שישי נאום סיכום מרגש שבסיומו עמדו כל הנוכחים באולם דקת דומיה לזכר קורבנות המלחמה. ליו"ר טניס יורופ החדש נבחר הנריק פדרסן מדנמרק.(מתמודד יחיד). חברי ההנהלה הנוספים הם נציגי: טורקיה, צרפת, בריטניה, קרואטיה, איטליה, הונגריה ומונטנגרו.

בריאיון ל-103FM אמר: "טניס יורופ מקביל לUEFA- למעשה. הרגשתי קצת יותר ריחוק. אבל עדיין כשנפגשים כאנשי ספורט זה פחות פוליטיקה".

אבל בטניס האלמנט של הנבחרות הוא קטן מאשר בכדורגל ובכדורסל

"זה לא קשור לנבחרות, טניס יורופ מארגן בעיקר תחרויות נוער. הטורנירים האלה מאוד חשובים. גם לפני היינו חזקים בטניס יורופ, המצב שלנו בטניס התחרותי הוא רחוק ממה שאנחנו רוצים להיות, אני מקווה שתוך עשור, הילדים האלה שאנחנו משקיעים בהם המון, יובילו אותנו. אז חשוב לנו להיות מקושרים שם ולקחת חלק בקבלת ההחלטות, אנחנו מקבלים המון מענקים ומחנות אימון משותפים".

עוד הוסיף: "טניס זו התמחות מוקדמת, בניגוד לכדורגל בגיל 17-18 צריך להיות מוכן, יש לנו נבחרת בנות 12 שזכו לראשונה באליפות אירופה, בדרך כלל נבחרות שלנו כלל לא מגיעות לשלבי הגמר, נבחרת הבנים בני 16 הגיעו לשלב הגמר, אנחנו מתחילים לראות את הפירות. אני חושב שזה שאני אשב שם זה יעזור מאוד להמשך".

טורניר ת"א נדחה, מה מצבנו עם זה?

"ב-8 באוקטובר היו אמורים להיפתח 2 פיוצ'רים בישראל, וב-7 אוקטובר כשכולם היו עסוקים במלחמה היינו צריכים לדאוג לפנות 300 ספורטאים ומאמנים. מה-7 באוקטובר היו צריכים להתקיים פה 26 תחרויות בינלאומיות".

פרץ סיכם: "לוקח 10 שנים לגדל ספורטאי, אנחנו לא מוותרים על הדור הזה, ניצחנו ניצחון אדיר את יפן, אנחנו עושים תוצאות שלא מתאימות לרמה של השחקנים שלנו מבחינת הדירוג. זה לא עניין של גנים ולא עניין של גאוגרפיה. אני אופטימי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי