ציציפאס עצר את סינר, רוד הפתיע את ג'וקוביץ' ועלה לגמר מונטה קרלו

play
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי מברך את קספר רוד טניסאי נורבגי | רויטרס
תקציר חצי גמר טורניר מונטה קרלו: סטפנוס ציציפאס ניצח את יאניק סינר 02:35

האיטלקי (2 בעולם) כבר נראה בדרך לעוד ניצחון, אבל אז היווני (12) שבר פעמיים והשלים 4:6, 6:3, 4:6 כדי לפגוש בגמר את הנורבגי (10) שהדיח את המדורג מספר 1

(גודל טקסט)

סטפנוס ציציפאס עצר הערב (שבת) את הדהירה של יאניק סינר ב-2024 כשניצח אותו בחצי גמר טורניר מונטה קרלו, מסבב המאסטרס 1000. היווני (12 בעולם) חגג על חשבון המדורג שני ויפגוש בגמר מחר את קספר רוד הנורבגי (10) שגבר בשלוש מערכות על המדורג מספר 1, נובאק ג'וקוביץ'.

סטפנוס ציציפאס – יאניק סינר 6:4, 3:6, 4:6

תשעה ניצחונות רצופים ו-30 ניצחונות ב-31 המשחקים האחרונים היו ליאניק סינר, שכבר ביצע מהפך מרשים והיה נראה בדרך לעוד גמר אחרי שהשיג יתרון שבירה בפתיחת המערכה השלישית. אלא שאז ציציפאס הרים את עצמו, לקח ארבעה משחקונים ברצף וחגג ניצחון יוקרתי על ההגשות של יריבו האיטלקי, בו נקם על שני ההפסדים האחרונים. גמר שלישי במונאקו לטניסאי היווני, שזכה בטורניר ב-2021 וגם ב-2022. סינר סבל מבעיה בברך ונזקק לטיפול, מה שככל הנראה השפיע עליו ברגעי ההכרעה, במשחק שארך שעתיים ו-39 דקות.

סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני
אוהב לשחק במונטה קרלו. סטפנוס ציציפאס | רויטרס
קספר רוד טניסאי נורבגי
סוף סוף ניצח את המדורג הבכיר. קספר רוד | רויטרס

נובאק ג'וקוביץ' – קספר רוד 6:4, 1:6, 6:4

חמישה הפסדים בחמישה מפגשים היו לקספר רוד מול שיאן הזכיות בגרנד סלאמים, כולל בגמר רולאן גארוס בשנה שעברה, אבל הפעם הוא סוף כל סוף שבר את הקרח ויוכל לזכות בטורניר המאסטרס היוקרתי בנסיכות הצרפתית. רוד שבר כבר בפתיחת המשחק ולקח את המערכה הראשונה די בקלילות, אבל לאחר מכן ג'וקוביץ' השתלט על העניינים ודהר ל-1:6 מהיר עם שתי שבירות. דווקא כשנדמה היה שהוא בדרך לגמר, המומנטום התחלף פעם נוספת עם שבירה מצוינת של רוד, נולה שבר על האפס במשחקון השביעי, אבל דווקא בהגשות שלו כשל וראה את רוד מנצל את נקודת המשחק השלישית כדי להכריע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי