אחרי נדאל: גם האלוף הספרדי הודח ברבע גמר הטורניר במדריד

play
קרלוס אלקראס טניס | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5 04:13

אלקראס (3) שזכה ב-2022 ו-2023 הופתע על ידי רובלב (8) עם 4:6, 6:3, 6:2 וסיים את דרכו בצורה מאכזבת בטורניר הביתי. פריץ נגד הרוסי בחצי הגמר. סינר פרש, אוז'ה עליאסים עלה על חשבונו

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה של רפאל נדאל מטורניר מדריד, הקהל הספרדי קיווה לראות את "היורש" שלו ממשיך לזכייה שלישית ברציפות באליפות הביתית, אך הערב (רביעי) קרלוס אלקראס הופתע עם 4:6, 6:3, 6:2 על ידי אנדריי רובלב הרוסי, וסיים את דרכו כבר בשלב רבע הגמר.

המדורג 3 בעולם הגיע כפייבוריט מובהק למשחק נגד רובלב המדורג שמיני בעולם, וידע שהוא גם הפייבוריט לזכייה בטורניר, בטח אחרי ההדחה של "השור הספרדי" שערך את השתתפותו האחרונה אמש במדריד. המשחק דווקא נפתח טוב עבור אלקראס ששבר את רובלב במשחקון ההגשה השלישי של הרוסי, וניצח 4:6 את המערכה הראשונה. רובלב הגיב נהדר במשחקון ההגשה הראשון של הספרדי במערכה השנייה, שבר ועלה ל-1:4 מהיר ומשם ל-3:6 מפתיע. כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו, אלקראס נשבר במערכה השלישית ופעם נוספת במשחקון ההגשה השלישי ועם 6:2 ראה את רובלב ממשיך לחצי הגמר. שם יפגוש את המנצח בין טיילור פריץ לפרנססיקו קרונדולו. בסיבוב הבא, רובלב יתמודד נגד טיילור פריץ (13) האמריקאי שגבר 1:6, 6:3, 3:6 על פרנסיסקו קרונדולו הארגנטינאי.

אנדריי רובלב טניס
הישג ענק לרוסי. רובלב | אימג'בנק GettyImages

בשורה מאכזבת הגיעה מכיוונו של יאניק סינר שפרש מהטורניר. האיטלקי המדורג 2 בעולם היה אמור להתמודד מחר נגד פליקס אוז'ה עליאסים הקנדי, אך פציעה מנעה ממנו להמשיך להשתתף בטורניר ממדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי