מוזרה ופרובוקטיבית: קמילה ג'ורג'י "נעלמה" מטניס בצורה טיפוסית

play
קמילה ג'ורג'י, טניסאית איטלקייה | עיבוד תמונה, גטי, אינסטגרם
קמילה ג'ורג'י זוכה בטורניר מונטריאול 02:10

התפרצויות זעם, שערוריות על המגרש ומחוצה לו, תמונות הזויות בהלבשה תחתונה ווידוי ש"טניס זה רק עבודה": קמילה ג'ורג'י פרשה מטניס, בלי לומר מילה

(גודל טקסט)

הטניסאית האיטלקית קמילה ג'ורג'י פרשה מטניס, ועשתה זאת בצורה אופיינית: בלי לומר מילה, בהפתעה גמורה, בניגוד לכל הסטנדרטים המוכרים של הענף. היום (שלישי) השם של ג'ורג'י הופיע במפתיע ברשימת הטניסאים הפורשים, וכך, בלי הצהרה בתקשורת או פוסט פרידה, היא פשוט עזבה את המשחק בגיל 32.

קמילה ג'ורג'י, טניסאית איטלקייה
צנומה ולוחמנית, אך לא צפויה. ג'ורג'י | אימג'בנק GettyImages, John Berry

ג'ורג'י, שבשיאה הגיעה לרבע גמר ווימבלדון, לא נכנסה לטורניר הרולאן גארוס, לפני הסטטוס המפתיע על פרישתה, ובאיטליה עדיין מחכים להודעה רשמית מכיוונה, אבל יודעים שייתכן וזה לא יקרה. אחרי הקריירה הסוערת, לפרקים מוזרה, ג'ורג'י תיזכר כספורטאית לא צפויה, עם לא מעט רגעים שנויים במחלוקת.

יש לציין שאם תתחרט ותרצה לחזור למגרשים, היא תצטרך להמתין לפחות חצי שנה – מה שסביר להניח לא יקרה. היא מעבר לשיאה, לאחרונה שיחקה בטורניר מיאמי מול איגה שביונטק ולקחה רק שני משחקונים, ובשנה שעברה השתתפה בחמישה טורנירים והייתה במאזן 5:3.

היו לה כמובן לא מעט רגעים יפים על המגרש. סך הכל היא זכתה בארבעה טורנירים, וזה התחיל עם גביע בטורניר הדשא רוסמאלן ב-2015, ואחריו ההישג הגדול ביותר שלו, זכייה בטורניר המאסטרס 1000 במונטריאול עם ניצחון בגמר על קרולינה פלישקובה. בגרנד סלאמים היא העפילה כאמור לרבע גמר ווימבלדון ב-2018 ולשמינית הגמר בארה"ב ובפריז, אבל היו גם כותרות אחרות.

כך למשל הייתה ידועה במזג החם שלה, ולא פעם סיימה משחקים בעצבים גלויים, עם לחיצות יד אלימות ליריבות ההמומות, בניגוד לכל הקודים של המשחק. כמו כן, הסתבכה בעבר כאשר הואשמה שזייפה תעודת חיסון נגד קורונה, וניסתה להיכנס לאוסטרליה בלי חיסון, כשהרופא המשפחתי שלה מודה שהתבקש לרמות עבורה.

באחת ההופעות שלה ברולאן גארוס הסתבכה עם המארגנים, כאשר לבשה שמלה עם פרסומת לחברה מסחרית. כשהתבקשה להוריד אותה, צעקה על השופט "זה הבגד היחיד שיש לי!". בשנה שעברה הרתיחה את חובבי המשחק, כאשר צעקה "קאם און!" בהתלהבות בנקודה שבה זכתה, אחרי שוונוס וויליאמס החליקה ונפלה על הדשא. במקביל לקריירת הטניס הייתה מעלה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות בביקיני ובהלבשה תחתונה, ובהמשך אף השיקה מותג אופנה על שמה, כשניתן היה להרגיש שהתשוקה האמיתית שלה היא לאו דווקא במשחק. "אני לא ממש צופה בטניס", חשפה בריאיון.

"הטניס נתן לי כל כך הרבה, ואני תמיד משחקת אותו בתשוקה, אבל עכשיו אני חווה את זה קצת אחרת", סיפרה השנה, "אני יודעת מה הפוטנציאל שלי, יודעת מה השגתי, אבל בגיל מסוים, כבר אין ההתרגשות, ואתה חי יותר בשלווה". לדבריה, "אני אוהבת את החיים שלי, טניס זה רק עבודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי