בפעם השלישית בארבע שנים: שביונטק העפילה לגמר הטורניר ברומא

play
איגה שביונטק טניסאית | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5 05:27

המדורגת 1 בעולם לא התקשתה ב-4:6, 3:6 על גוף השלישית ותפגוש את סבאלנקה על התואר בשחזור הגמר ממדריד. פול בחצי אצל הגברים ויתמודד נגד חארי שהפתיע את ציציפאס

(גודל טקסט)

שלב חצאי הגמר בטורניר רומא אצל הנשים נפתח היום (חמישי) עם הניצחון של המדורגת 1 בעולם, איגה שביונטק, שלא התקשתה וניצחה 4:6, 3:6 את קוקו גוף, המדורגת 3 בעולם, בדרך לגמר שלישי ב-4 השנים האחרונות. הפולנייה זכתה כבר פעמיים בטורניר היוקרתי, והיא תפגוש בגמר את מי שהיא ניצחה בטורניר במדריד בתחילת החודש – ארינה סבאלנקה.

שביונטק נקלעה דווקא לפיגור 2:0 מהיר מול גוף ששברה אותה במשחקון ההגשה השני של המשחק, אבל הפולנייה חזרה ל-2:1, שברה את גוף פעם נוספת ועלתה ליתרון 0:1 במערכות עם 4:6. המערכה השנייה הייתה קלה יותר עבורה עם שבירה במשחקון ההגשה השלישי של האמריקאית ועוד אחד באחרון שהשיג עבורה 3:6 ואת הכרטיס לגמר.

סבאלנקה (2 בעולם) התקשתה במערכה הראשונה מול דניאל קולינס (15 בעולם), אך גברה 5:7 במערכה הראשונה וטיילה עם 2:6 בשנייה בדרך לשחזור הגמר ממדריד.

איגה שביונטק טניסאית
ממשיכה בשלה. שביונטק | אימג'בנק GettyImages

אצל הגברים, המשיך שלב רבע הגמר עם טומי פול האמריקאי (16 בעולם) שגבר על הוברט הורקאץ' (9 בעולם) 5:7, 6:3, 3:6. פול יתמודד נגד ניקולאס חארי הצ'יליאני המפתיע (24 בעולם) שהימם את סטפנוס ציציפאס (יוון, 8) עם 6:3, 5:7, 4:6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי