בדיוק כמו במדריד: שביונטק ניצחה את סבאלנקה וזכתה בטורניר רומא

play
איגה שביונטק טניסאית פולנייה, אלופת טורניר רומא | רויטרס
תקציר גמר טורניר רומא: איגה שביונטק – ארינה סבאלנקה 01:43

רגע לפני רולאן גארוס, המדורגת ראשונה בעולם שוב התגברה על סגניתה - הפעם עם 2:6, 3:6 בדרך לזכייה שלישית בבירת איטליה

(גודל טקסט)

כמו בטורניר מדריד, איגה שביונטק ניצחה הערב (שבת) את ארינה סבאלנקה גם בגמר טורניר רומא עם 2:6, 3:6 וזכתה בטורניר בפעם השלישית בקריירה, אחרי שעשתה את זה גם ב-2021 ו-2022. רגע לפני פתיחת רולאן גארוס, המדורגת 1 בעולם חותמת תקופת הכנה פנטסטית על החימר, במהלכה רשמה 13 ניצחונות לעומת הפסד בודד (לילנה ריבאקינה בחצי הגמר בשטוטגרט). עבור סבאלקנה המדורגת שנייה מדובר בהפסד שלישי על החימר, ושניים מהם כאמור מול הפולנייה הפייבוריטית לזכות בגרנד סלאם השני של 2024.

שביונטק ניצלה את אפשרות השבירה הראשונה שלה כדי לעלות ל-1:2 ולאחר מכן שברה שוב כדי לסגור בקלות את המערכה הראשונה עם 2:6. הבלארוסית, אלופת אוסטרליה שהגיעה לפחות לחצי גמר בכל אחד מששת טורנירי הגרנד סלאם האחרונים, ניסתה לחזור, אבל פספסה חמש אפשרויות שבירה במשחקון השני ועוד שתיים במשחקון הרביעי, לפני שנשברה בעצמה ל-4:3 והרימה ידיים אחרי עוד ווינר גדול של הפולנייה.

איגה שביונטק טניסאית פולנייה
מישהו מהמר נגדה בפריז? איגה שביונטק | רויטרס

סבאלנקה התנצלה על כך ששכחה לברך את יריבתה לאחר הגמר במדריד ואמרה: "הפעם לא אשכח, הפעם אני אתחיל עם איגה. ברכות על שבועיים נהדרים. אני מקווה שאגיע גם לגמר רולאן גארוס ואחזיר לך שם. אני צוחקת. לפחות אנסה יום ממה שעשיתי היום".

עוד באותו נושא: איגה שביונטק, ארינה סבאלנקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי