ג'וקוביץ' ינותח. המטרה: לחזור למשחקים האולימפיים

לפי "לאקיפ", הסרבי שפרש מהרולאן גארוס ויאבד את המקום הראשון בעולם, יעבור בפריז הליך כירורגי בעקבות הפגיעה במניסקוס. לא ישתתף בווימבלדון

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' נאלץ לפרוש מהמשך הרולאן גארוס בעקבות הפציעה בברכו ולפחות בזמן הקרוב לא יוכל לנסות לזכות בגרנד סלאם ה-25 שלו בקריירה שיציב אותו לבדו בפסגה אחרי שכבר השווה את שיא הזכיות של מרגרט קורט, אבל הוא עשוי לשוב לשחק מוקדם מהצפוי.

אחרי בדיקת MRI שעבר ביממה האחרונה, הוא אובחן על פי הדיווח ב"לאקיפ" הצרפתי עם נזק במניסקוס שייאלץ אותו לעבור ניתוח, אבל הצפי הוא שבתוך כחודש יוכל לשוב לאימונים ומכאן שהמטרה שלו תהיה לשוב להתחרות כבר במשחקים האולימפיים בצרפת החל מאמצע חודש יולי – ולא בטורניר ווימבלדון, שייצא לדרך בתחילת החודש וממנו הוא צפוי להיעדר.

נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם פציעת ברך
הברך תחזיק מעמד? נובאק ג'וקוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

ג'וקוביץ' ינותח עוד היום בפריז, כך על פי "לאקיפ" כאמור, ואת ההחלטה לעבור ניתוח במייד, בניגוד למקרי עבר, קיבל כדי לא להיעדר תקופה ממושכת, החלטה שסביר להניח שמבוססת גם על כך שלאחרונה חגג את יום הולדתו ה-37. בהמשך ישיר לכך, נכתב במפורש שמדליית הזהב בפריז היא מטרה עבורו, 16 שנים אחרי שהתחרה בבייג'ינג 2008 ונכנע לרפאל נדאל בחצי הגמר, אולם ניצח את ג'יימס בליק לאחר מכן וזכה במדליית הארד.

במשחקים האולימפיים ב-2012 נכנע לאנדי מארי בחצי הגמר והפסיד בקרב על הארד על ידי חואן מרטין דל פוטרו. בריו ב-2016 הודח במפתיע כבר בסיבוב הראשון וגם במשחקים האחרונים בטוקיו נעצר בחצי הגמר ושוב הפסיד במאבק על מדליית הארד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי