אפילו הכוכבת מודה: בטניס גברים צריכים להרוויח יותר כסף מנשים

play
ניצחון חלק ומרשים. באדוסה | GettyImages, Clive Brunskill
תקציר: פאולה באדוסה ניצחה את ויקטוריה אזרנקה וזכתה באינדיאן וולס 02:28

פאולה באדוסה התייחסה לנושא הכי חם בענף, וטענה: "לא מפריע לי שאם הטניסאים הכי טובים מייצרים יותר, הם ירוויחו יותר". וגם: הרכילות המעצבנת על הזוגיות

(גודל טקסט)

פאולה באדוסה תמיד אהבה לדבר בצורה ישירה וכנה, והטניסאית הספרדייה עשתה זאת שוב, כשטענה שנבחינתה זה הגיוני שטניסאיות ירוויחו פחות מגברים. על רקע הדעיכה בפופולריות של הסבב הנשים הנושא חזר להעסיק את הענף שנחשב להכי שוויוני בעולם הספורט, כאשר רבים טוענים שטניס נשים לא רק נמשך זמן קצר יותר, אלא גם מושך הרבה פחות קהל – ובכל זאת הפרסים שווים.

"אנחנו מה שאנחנו מייצרים, ללא קשר למגדר", סבורה באדוסה, "טניס גברים מייצר יותר מטניס נשים, בדיוק כמו שההפך קורה בעולם האופנה. בספורט שלי, למעשה, המצב הרבה יותר שוויוני מאשר באחרים, וזה לא מפריע לי שאם הטניסאים הכי טובים מייצרים יותר, הם ירוויחו יותר באופן פרופורציונלי", אמרה.

באדוסה הספיקה גם לדבר על החבר שלה סטפנוס ציציפאס, ועל השאלות הקבועות בנוגע ליחסים האלה ואיך הם משפיעים על הטניס שלה. "אף פעם לא קל להתמודד עם ביקורת, למרות שלפעמים היא מצחיקה אותנו כי אנשים לא מבינים שאנחנו שני אנשים שחולקים את אותה תשוקה", אמרה, "אסל לקשר את הניצחון או את ההפסד שלי לחיים האישיים נראה לי חסר כבוד".

עוד באותו נושא: פאולה באדוסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי