ג'וקוביץ מתחרט ומתנצל: "קיום הטורניר הייתה טעות"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | WILLIAM WEST/AFP via Getty Images

המדורג מספר 1 בעולם פרסם פוסט אחרי שנמצא חיובי כנשא של נגיף הקורונה: "אני מצטער מעומק הלב. מגיע ממקום של כוונות טובות"

(גודל טקסט)

יממה לאחר שפורסם בכל כלי התקשורת כי המדורג מספר 1 בעולם בטניס, נובאק ג'וקוביץ' נדבק בוירוס הקורונה, הסרבי בן ה-33 שיתף פוסט קורע לב בו הוא מתחרט ומתנצל ומספר איך הוא מרגיש.

"שלום לכולם. חזרנו לבלגרד ונבדקתי ונמצאתי חיובי לוירוס הקורונה, כמו גם אשתי, ילנה. הילדים שלנו נבדקו ונמצאו שליליים לוירוס. נישאר בבידוד ב-14 הימים הקרובים, ובעוד חמישה ימים ניבדק פעם נוספת"

סיפר מי שהוכתר כ"זחוח ואידיוט" על ידי מבקרים רבים ברחבי העולם לאחר שעוד בחודש אפריל הצהיר שלא יתחסן נגד קורונה כאשר יימצא חיסון מתאים. ג'וקוביץ' נדבק בקורונה בגלל שהשתתף והיה בין המארגנים של טורניר ראווה שהתקיים בסרביה ובקרואטיה – לעיני קהל, ללא ריחוק חברתי ואמצעים למניעת הידבקות והפוסט שפירסם בפני מיליוני עוקביו, מביא עימו חרטה עמוקה:

"אני מצטער מעומק הלב שהטורניר שלנו גרם לנזק. כל מה שאני והמארגנים עשינו בחודש האחרון מגיע ממקום של כוונות טובות. האמנו שהטורניר עומד בפרוטוקול הרפואי וכל כך רצינו לאחד בין אנשים למטרות פילנתרופיות" הוסיף המחבט המדורג ראשון בעולם.

לאחר שהתקשורת כתשה אותו, ושהמחלה שגבתה מאות אלפי קורבנות דפקה על דלתו, הטניסאי הבין עד כמה הוא טעה: "טעינו וזה היה מוקדם מידיי. לא יוכל להסביר עד כמה אני מתנצל על מקרי ההידבקויות. אם הייתם בטורניר או בקרב אנשים שלקחו בו חלק- בבקשה תיבדקו ושמרו על מרחק חברתי" חתם ג'וקוביץ' בבקשה ואזהרה לציבור הרחב. המשך הטורניר בוטל כפי שסיפר וכעת המטרה היא להתרכז בהחלמה של אלו שנדבקו. "אני מתפלל להחלמה המלאה של כולם" כתב הסרבי שזה תוך דקות לאלפי תגובות ברשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי