סבב וולוו: צוקרמן וגלושקו זכו בתחרות הלאומית ביפו

צוקרמן וגלושנקו | עמית שיסל, איגוד הטניס

השניים קטפו תואר נוסף אחרי שבשבוע שעבר הצליחו בתחרות הלאומית באשקלון. צוקרמן שמח: "המשחקים האלה חשובים לנו כדי להתכונן לקראת התחרויות הבינלאומיות בתקווה שיחזרו עד אוגוסט". גלושקו: "צוברים ביטחון"

(גודל טקסט)

דניאל צוקרמן ולינה גלושקו זכו היום (ראשון) בתחרות הלאומית השנייה מתוך ארבע, של "סבב וולוו 2020" לגברים ולנשים בטורניר שארגן איגוד הטניס במיוחד עבור שחקנים הישראלים. התחרות הסתיימה במרכזי הטניס והחינוך בישראל יפו, כאשר בשבוע הקרוב תתקיים התחרות הלאומית השלישית ברעננה ובסוף השבוע הבא תתקיים תחרות המאסטרס המסכמת בעפולה. עבור צוקרמן וגלושקו מדובר בזכייה שנייה ברציפות, לאחר שהם הניפו את הגביע גם בשבוע שעבר בתחרות הלאומית באשקלון.

בגמר בין שני שחקני נבחרת הדייויס, ניצח צוקרמן (דורג 4 בתחרות) בגמר 7:6(3), 2:6 ו-0:6 את בן פתאל (3) והשלים דאבל, לאחר שזכה אתמול (שבת) גם בטורניר הזוגות. בסה"כ גרף הטינסאי סכום של 5,900 שקלים. הפינאליסט, מנגד, קיבל 2,500 שקלים. השניים מתאמנים בשבועות האחרונים יחד עם חבריהם לנבחרת הדייויס, בצוותא עם המאמנים יואב שב ויואב בן צבי.

צוקרמן אמר לאחר הזכייה בטורניר: "התחרויות האלה מאוד חשובות לנו, אנחנו מתכוננים לקראת התחרויות הבינלאומיות בתקווה שהן יחזרו עד אמצע אוגוסט, כך שבהחלט חשוב לנו להתחרות, לשחק אחד נגד השני ולהשתפר. כל עוד יש לנו הרבה משחקים, אנחנו מעלים את הרמה וכמובן שזה גם מתגמל אותנו ועוזר לנו כלכלית. אני מודה לאיגוד הטניס ולוולוו שארגנו את התחרויות האלה".

גמר הנשים הפגיש את שתי שחקניות נבחרת הפדרציה, בשחזור הגמר של שבוע שעבר. גלושקו ניצחה 6:2, 3:6 ו-2:6 וזכתה ב-5,000 שקלים, כאשר שלי ברזניאק תקבל מחצית מהסכום. השתיים מתאמנות בשבועות האחרונים יחד עם שחקניות נבחרת הפדרציה עם המאמנת וקפטנית הפדרציה, ציפי אובזילר, ועם המאמן אמיר חדד.

גלושקו סיכמה: "התחרויות האלה מאוד חשובות בעיניי, אחרי תקופה שישבתי בבית ולא יכולתי כמעט להתאמן. המשחקים נותנים לנו ביטחון ואני מקווה שהתחרויות בסבב יחזרו בקרוב ואוכל לקחת את הביטחון הזה לתחרויות בחו"ל. תודה לאיגוד שעשה את המאמץ לארגן את התחרות ונתן גם סכום כספי לזוכים, מה שמאוד עוזר להמשך השנה".

הזוכים והפינאליסטים | עמית שיסל, איגוד הטניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי