ג'וקוביץ' ענה למבקרים: "יש אג'נדה נגדי, צייד מכשפות"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Cameron Spencer/Getty Images

הטניסאי הבכיר בעולם לקח קשה את הביקורות על טורניר הראווה שארגן ובו נדבק בקורונה יחד עם שחקנים נוספים: "איזשהו שם גדול חייב לשאת באשמה על הכל". וגם: השתתפותו באליפות ארה"ב בספק

(גודל טקסט)

טורניר הראווה שארגן בסרביה וגרם להידבקות שלו ושל שחקנים נוספים בנגיף הקורונה גרם לנובאק ג'וקוביץ' לספוג לא מעט אש. הטניסאי הבכיר בסבב ה-ATP נפגע, שכן הוא מרגיש כי הכוונות שלו באו ממקום טוב, אך המבקרים התייחסו אליו כאילו רצה בגרוע מכל. אתמול (שלישי) חזר "נולה" להתאמן לראשונה מאז שהתגלה כחיובי, כשהפרטנר שלו היה ויקטור טרויקי, אשר גם הוא נדבק באותו טורניר ובראיון לתקשורת הסרבית, המדורג ראשון בעולם ענה למבקרים בתקיפות.

"לאחרונה אני רואה רק ביקורות, מאוד זדוניות", אמר ג'וקוביץ'. "ברור שיש בהן יותר מביקורת, זה נראה כאילו יש אג'נדה נגדי. צייד מכשפות. מישהו חייב ליפול, איזשהו שם גדול חייב לשאת באשמה על הכל".

הסרבי גילה כי השתתפותו באליפות ארצות הברית הפתוחה מוטלת בספק, זאת לאחר שיצא נגד ההגבלות שהטילו מארגני הגרנד סלאם, שלטענתו קיצוניות למדי. אחרי שרוג'ר פדרר סיים את העונה בשל פציעה ורפאל נדאל הודיע שגם הוא מהסס האם לשחק בטורניר, ייתכן כי היו.אס אופן ייערך ללא אף אחד משלושת הטניסאים הבכירים בסבב. "עדיין לא יודע אם אשחק. בטוח לא אהיה בוושינגטון (הטורניר בו הענף יחזור לפעילות). השתתפות ברולאן גארוס בטוחה בעיניי נכון לעכשיו, גם מדריד ורומא בתכניות שלי".

נובאק ג'וקוביץ'
לקח קשה את הביקורות | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי