קיריוס הודיע שלא יגיע לארה"ב ועקץ: "אל תחשבו על הדירוג שלכם"

ניק קיריוס
ניק קיריוס | PEDRO PARDO/AFP via Getty Images

"הילד הרע של עולם הטניס" הכריז על פרישתו מהגרנד סלאם הראשון שייערך בעידן הקורונה: "עושה את זה בשביל העם האוסטרלי ומאות אלפי המתים בארה"ב. מי שבחר להשתתף, שינהג באחריות ולא יהיה אנוכי"

(גודל טקסט)

אליפות ארצות הברית תצא לדרך בסוף החודש בניו יורק ולמעשה יהיה זה הגרנד סלאם הראשון בעידן הקורונה, לאור העובדה שווימבלדון בוטל כליל ואילו הרולאן גארוס ייערך בצרפת מיד לאחר מכן, בסוף ספטמבר, אבל כוכבים רבים עדיין מתלבטים אם להתייצב לתחרות וחלקם כבר בישרו כי יוותרו על התואר.

הלילה (בין שבת לראשון) גם "הילד הרע של עולם הטניס", האוסטרלי ניק קיריוס שלאחרונה הידרדר עד למקום ה-40 בעולם, הצהיר כי לא יגיע לניו יורק וניצל את ההזדמנות כדי להעביר פעם נוספת ביקורת על כוכבים כמו נובאק ג'וקוביץ' ודומיניק תים, שדאגו בעיקר לעצמם בחודשים האחרונים.

"לעולם הטניס היקר, בואו כולנו ננשום ונזכור מה חשוב בחיים: בריאות וביטחון לכולנו כקהילה. אנחנו יכולים לבנות את הספורט ואת הכלכלה, אבל לעולם לא נוכל לפצות על חיים שיסתיימו. אין לי שום בעיה שאליפות ארה"ב נערכת ואם שחקנים רוצים להשתתף אז זו בחירה שלהם, בתנאי שהם מתנהגים בהתאם ושומרים על בריאות כולם. אף אחד לא רוצה שאנשים ישמרו על עבודתם כמו שאני רוצה ואני מדבר על האנשים שעובדים במסעדות ומנקים, אלו האנשים שצריכים עבודה יותר מכולם.

ניק קיריוס
ניק קיריוס | WILLIAM WEST/AFP via Getty Images

"אבל, שחקני הטניס: אתם צריכים לחשוב אחד על השני ולעבוד יחד. אתם לא יכולים לרקוד על שולחנות, לחשוב על עשיית כסף באירופה ולעשות כסף קל בטורנירי ראווה, זה אנוכי. תחשבו על האנשים ועל הווירוס שבעולם, לא על דירוגים או כמה כסף תכניסו לחשבון. תנהגו באחריות.

"אני לא אשתתף השנה באליפות ארצות הברית וזה מאוד כואב לי לא להיות ולהתחרות באחד האירועים הגדולים ביותר, אבל אני עושה זאת בשביל העם האוסטרלי, מאות אלפי המתים באמריקה, בשביל כולכם. זו ההחלטה שלי ואלה הסיבות בעקבותיה", סיכם קיריוס שכהרגלו הצליח ליצור מהומה ברשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי