תים: "כל החיים הקדשתי את עצמי לרגע הזה, הזכייה לא רק שלי"

דומיניק תים | Matthew Stockman/Getty Images

בתום דרמה גדולה, האוסטרי זכה באליפות ארה"ב בתום דרמה נגד זברב. "היה עליי לחץ עצום. ההישג הזה שייך גם לצוות ולמשפחה שלי, החזרתי להם על מה שעשו בשבילי". הגרמני דמע: "הייתי קרוב לנצח, מאמין שזמני יגיע"

(גודל טקסט)

עונת 2020 בטניס תיזכר לעד כ"עונת הקורונה" בה מאז חודש מרץ, טורנירי הגרנד סלאם בוטלו בעקבות התפשטות הנגיף ברחבי העולם. אמש (ראשון) הענף השלים את חזרתו לבמה המרכזית כאשר דומיניק תים זכה באליפות ארצות הברית הפתוחה כאשר ניצח בגמר את אלכסנדר זברב לאחר קאמבק אדיר וחמש מערכות דרמטיות מאוד.

כאמור, תים חזר למשחק בגדול, לאחר שהפסיד 6:2 במערכה הראשונה, שארכה חצי שעה בלבד. גם במערכה השנייה זברב היה עליון על יריבו וניצח 4:6. כאן בדיוק נגמר המומנטום של הגרמני, ששמט את היתרון המבטיח במערכות תוך 99 דקות של טניס איכותי מצידו של תים, בדרך ל-2:2 ומערכה אחת על קופה שלמה.

במערכה החמישית זברב אסף את עצמו והיה נגיעה מהנפת הגביע בסיום המשחק, כאשר הוביל 4:5. תים מנגד חזר שוב, כפה שובר שוויון, וניצח אותו 6:8 לאחר טעות כפולה מצד יריבו. "היה קשה מאוד להישאר במשחק ולהאמין שאני יכול לנצח, אבל זה מה שעשיתי" סיפר תים לאחר הניצחון.

דומיניק ת'ים | Matthew Stockman/Getty Images

"ברגע שהצלחתי להשיג שבירה במשחק, האמונה בעצמי התחזקה עוד יותר" המשיך האוסטרי, שנפל לקרקע מיד לאחר שניצח: "זו הייתה הקלה כל כך גדולה. היה עליי לחץ עצום. הרבה מאוד רגשות גם פעלו בתוכי. הקדשתי את כל החיים שלי כדי לזכות בטורניר גדול ועכשיו עשיתי את זה".

"ללא ספק, הניצחון הזה הוא לא רק שלי. ההישג שייך לכל הצוות שלי והמשפחה שלי. אני מניח שגם היום זה היום שבו החזרתי להם על מה שהם עשו בשבילי בחיים" סיכם המדורג השלישי בעולם, שהפך לראשון מ-2016 ששבר את הרצף של הטורניר בארה"ב, בו רק רפאל נדאל, רוג'ר פדרר ונובאק ג'וקוביץ' זכו.

ומה היה לזברב להגיד לאחר שהפסיד את הגמר הראשון בקריירה שלו? הגרמני בן ה-23 דמע בסיום המשחק וסיפר: "הייתי רחוק רק כמה משחקונים מלהיות אלוף גרנד סלאם. היו לי הרבה הזדמנויות לסיים את המשחק במערכה החמישית ולא ניצלתי אותן, זה הדבר שהכי מעצבן אותי".

אלכסנדר זברב | Al Bello/Getty Images

המדורג שביעי בעולם סיכם: "אני לא חושב שזו ההזדמנות האחרונה שלי לזכות בטורניר גדול. אני בן 23 ומאמין שאהיה אלוף בקריירה שלי. זמני עוד יגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי