קרניו בוסטה האשים את ג'וקוביץ': "תמיד מבקש טיפול כשהוא בפיגור"

פאבלו קרניו בוסטה | THOMAS SAMSON/AFP via Getty Images

אחרי שהסרבי הדיח אותו ועלה לחצי גמר הרולאן גארוס, הספרדי טען כי זייף פציעה: "זה לא הפתיע אותי, הוא עושה את זה כבר שנים". המנצח טען: "היו לי בעיות בצוואר ובכתף, לא רוצה לגלות יותר מדי"

(גודל טקסט)

עושה רושם שבעולם הטניס מתפתחת לה יריבות חדשה. פאבלו קרניו בוסטה הצליח "לעצבן" את נובאק ג'וקוביץ' כבר כשהשניים נפגשו באליפות ארה"ב, במשחק שהסתיים בהפסד טכני של הסרבי והדחה מהגרנד סלאם. אתמול (רביעי) המדורג ראשון בעולם גבר על הספרדי בדרך לחצי גמר הרולאן גארוס ולאחר המשחק, קרניו בוסטה האשים אותו בזיוף פציעה במטרה לעצור את המומנטום השלילי.

ג'וקוביץ' הפסיד 6:4 במערכה הראשונה, שבסיומה התלונן על כאבים בצוואר שהגבילו את התנועה שלו וקיבל טיפול רפואי. אחרי אותה הפסקה, הוא השתלט על המשחק, ניצח בשלוש המערכות הבאות והבטיח את מקומו בין ארבעת האחרונים באליפות צרפת הפתוחה, שם יפגוש את סטפאנוס ציציפאס.

"לא הפתיע אותי שהוא ביקש טיפול רפואי", אמר קרניו בוסטה על ג'וקוביץ', "זה סימן טוב. זה סימן לכך שהוא הפסיד ואני שיחקתי טוב, כי הוא תמיד עושה את זה. זה משהו שהוא עושה כבר שנים. בכל פעם שהמשחק מסתבך מבחינתו והוא בפיגור, הוא מבקש את הרופא. כבר ידעתי את זה, ידעתי שזה יקרה באליפות ארה"ב, היום וגם בעתיד".

"בכל פעם שהוא בפיגור, הוא מבקש את הרופא" | Clive Brunskill/Getty Images

"נולה" נתן גרסה משלו בסיום המשחק: "לא ממש הרגשתי טוב כשיצאתי למגרש היום, קרו כמה דברים במהלך החימום. היו לי בעיות בצוואר ובכתף, אני לא כל כך רוצה להיכנס לזה. אני מרגיש טוב, אני עדיין במירוץ ולכן לא רוצה לגלות יותר מדי. ככל שהמשחק התקדם הרגשתי יותר טוב, כאב לי פחות". הסרבי רחוק שני ניצחונות מהפיכה לטניסאי השלישי בהיסטוריה שזוכה לפחות פעמיים בכל אחד מטורנירי הגרנד סלאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי