מאמנו של ג'וקוביץ' החל במלחמה פסיכולוגית: "לנדאל אין סיכוי"

נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

גוראן איבנישביץ' בטוח שהמדורג ראשון בעולם יגבור בגמר על שיאן הזכיות ברולאן גארוס. הסרבי עצמו אמר: "התנאים שונים, הכדור לא קופץ גבוה כמו שהוא אוהב וזה אולי נותן לי סיכוי גדול יותר"

(גודל טקסט)

גמר הרולאן גארוס זימן לנו קרב ענקים בין רפאל נדאל לנובאק ג'וקוביץ', שניצחו אתמול (שישי) את דייגו שוורצמן וסטפאנוס ציציפאס בהתאמה והבטיחו את מקומם במשחק על התואר, שבו הספרדי ינסה להשיג את זכייתו ה-13 באליפות צרפת הפתוחה והסרבי יקווה לצמצם את הפער ממנו ומרוג'ר פדרר בטבלת תארי הגרנד סלאם. למרות שהמשחק צפוי להיות צמוד ומותח, מאמנו של "נולה" התחיל במלחמה הפסיכולוגית כשטען: "לנדאל אין סיכוי".

גוראן איבנישביץ', האיש שמדריך את ג'וקוביץ', אמר עוד לפני ששני הפיינליסטים העפילו לגמר: "אני בונה על גמר בין נובאק לנדאל, שבו לדעתי, אין לנדאל סיכוי בתנאים הקיימים, בחימר הזה וכשנובאק נכנס לו לראש. קצת הרחקתי לכת, אבל בעיניי נובאק הוא הפייבוריט. הוא הביא את הגוף, הראש וההכנה שלו לרמת שלמות".

ג'וקוביץ' עצמו הביע התרגשות לקראת המשחק: "פגשתי את נדאל יותר מכל שחקן אחר בקריירה שלי. הוא ללא ספק היריב הכי גדול שלי. אחרי ששיחקתי נגדו כל כך הרבה פעמים, בטוח שלעבר יהיה השפעה מבחינת הכבוד הדדי והמוטיבציה לתת את המשחק הכי טוב שלך. אני מקווה שאוכל לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי, כי זה מה שיידרש ממני, אבל אני קרוב לגביע. הייתי שם, עשיתי את זה ואני יודע מה צריך לעשות".

על תנאי המגרש הוסיף המדורג מספר 1 בעולם: "הם בהחלט שונים מאלה שאנחנו רגילים אליהם במאי וביוני. אני חושב שזה אולי נותן לי סיכוי יותר גדול, כי הכדור לא קופץ גבוה מעל הכתף כמו שהוא אוהב. אמנם הפסדתי לו במגרש הזה ברוב המפגשים בינינו, אבל גם ניצחתי משחק אחד בשלוש מערכות ברבע הגמר של 2015. זה המשחק שאחזור אליו ואנסה לקחת ממנו את הדברים הטובים כדי להשתמש בהם מבחינה טקטית נגדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי