ציציפאס ורובלב ייפגשו בגמר טורניר מונטה קרלו

היווני מחץ 2:6, 1:6 את מדיחו של ג'וקוביץ', דן אוואנס הבריטי, ויתמודד בקרב על התואר היוקרתי מול הרוסי המדורג שמיני בעולם, שניצח את קספר רוד הנורבגי. המשחק המכריע בראשון (15:30, שידור ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

לאחר הפתעת הענק עם הדחתו של רפאל נדאל, שהצטרפה להפסדו של נובאק ג'וקוביץ' מוקדם יותר השבוע, טורניר מונטה קרלו היוקרתי מגיע לשלביו הסופיים. היום (שבת) נערכו חצאי הגמר כאשר בסופם קיבלנו משחק גמר נהדר (ראשון ב-15:30, שידור ישיר בספורט4) בין שניים מהצעירים המבטיחים בסבב – סטאפנוס ציציפאס ואנדריי רובלב.

נתחיל עם ציציפאס (5 בעולם), שבקרב המוקדם של יום המשחקים התמודד מול מדיחו של הסרבי, דן אוואנס הבריטי (33). היווני לא הותיר ליריבו סיכוי, דרס אותו 2:6, 1:6 ב-69 דקות בלבד ועלה לגמר תחרות החימר הנחשבת. כעת, ציציפאס יחפש את התואר הראשון שלו בקריירה בטורניר מסדרת המאסטרס 1000, לאחר שבשני הגמרים הקודמים אליהם הגיע הוא הפסיד (ב-2018 הפסיד לנדאל בקנדה, ב-2019 נכנע לג'וקוביץ' במדריד).

כאמור, לאחר שהדיח את נדאל, רובלב (8) המשיך את הכושר המצוין בו הוא מצוי כשניצח ללא בעיות את קספר רוד (27), מומחה החימר מנורבגיה. הרוסי זכה במערכה הראשונה עם 3:6 מהיר וסגר סיפור עם 5:7 בשנייה, ועלה לגמר לאחר שעה ו-20 דקות של משחק. אגב, המאזן בין הרוסי ליווני עומד על שוויון 3:3, כאשר המפגש האחרון בין השניים התרחש בחצי גמר טורניר רוטרדם מוקדם יותר השנה, שם ניצח רובלב בשתי מערכות.

אנדריי רובלב | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי