פדרר פרש מהרולאן גארוס: "חשוב שאקשיב לגוף שלי"

רוג'ר פדרר | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

השוויצרי בן ה-39 הודיע כי הוא לא ימשיך להתחרות בגראנד סלאם היוקרתי, ובכך הוא מסיים את דרכו בשמינית הגמר. המשמעות: במידה ויזכה, רפאל נדאל עשוי לעבור אותו בטבלת זוכי הגראנד סלאם בכל הזמנים עם 21 תארים

(גודל טקסט)

לאחר שזה היה באוויר מספר שעות, רוג'ר פדרר הודיע הערב (ראשון) באופן רשמי כי הוא פורש מהרולאן גארוס בשלב שמינית הגמר ולא ימשיך להתחרות על החימר בפריז. המשמעות: מתיאו ברטיני (איטליה, 9 בעולם) עולה לרבע הגמר על חשבון השוויצרי, שם הוא עשוי לפגוש את נובאק ג'וקוביץ', אם הסרבי ינצח את לורנצו מוסטי האיטלקי הצעיר.

עם זאת, הסיפור הגדול כאן הוא פדרר (8 בעולם). הפנומן, שרק לאחרונה חזר לשחק על מגרשי החימר לאחר כמעט שנתיים בהן לא ערך משחק רשמי על המשטח האדום, הודיע כי הוא מחליט להעניק לגוף שלו מנוחה לקראת מטרתו העיקרית השנה – טורניר ווימבלדון, שייפתח בעוד קצת יותר משלושה שבועות.

"אחרי התייעצויות עם הצוות שלי, החלטתי לפרוש היום מהרולאן גארוס", צייץ פדרר בחשבון הטוויטר הרשמי שלו. "אחרי שני ניתוחים בברך ומעל שנה של שיקום, זה חשוב שאקשיב לגוף שלי ואוודא שאני לא דוחף את עצמי מהר מדי בחזרה להחלמה מלאה. אני נרגש שצלחתי לצבור כאן שלושה ניצחונות, אין הרגשה יותר טובה מלחזור למגרש", סיכם השוויצרי בן ה-39.

רוג'ר פדרר | Brunskill/Getty Images

כזכור, פדרר בקושי שרד את משחק הסיבוב השלישי שלו נגד דומיניק קופפר הגרמני, שגרר אותו לארבע מערכות קשות בהתמודדות שארכה מעל שלוש וחצי שעות. כעת, אלוף הטורניר ב-2009 משאיר את הבמה לרפאל נדאל, לו 20 תארי גראנד סלאם בדיוק כמו המדורג שמיני בעולם. במידה ומלך החימר יניף תואר מספר 14 באצטדיון "פיליפ שאטרייה" ביום ראשון הקרוב, הוא יעלה לפסגת טבלת זוכי הגראנד סלאם בכל הזמנים וישאיר את פדרר במקום השני בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי