דומיניק תים פרש מווימבלדון עקב פציעה: "נחוש לחזור חזק יותר"

דומיניק תים | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

אחרי שרפאל נדאל פרש מהגרנד סלאם, האוסטרי עשה זאת גם כן לאחר שנפצע בפרק כף היד במהלך טורניר מאיורקה. המדורג חמישי בעולם צפוי להיעדר כחמישה שבועות, האם יהיה כשיר לאולימפיאדה?

(גודל טקסט)

אחרי שרפאל נדאל הודיע כי הוא לא ישתתף בווימבלדון ובאולימפיאדת טוקיו, שחקן בכיר נוסף הודיע כי הוא ייעדר מהגרנד סלאם היוקרתי באנגליה. דומיניק תים, המדורג חמישי בעולם, פרסם היום (חמישי) הודעה ברשתות החברתיות בה הוא פורש מהגרנד סלאם היוקרתי באנגליה עקב פציעה.

במהלך משחקו הראשון בטורניר מאיורקה, הטניסאי האוסטרי נפצע בפרק כף היד ונאלץ לפרוש מהתמודדות. לאחר שעבר סדרת בדיקות, נודע לשחקן בן ה-27 כי הוא ייאלץ להיעדר מהמגרשים בחמישה השבועות הקרובים, ופרט לגרנד סלאם הקרוב, הוא יחמיץ את הטורנירים בהמבורג ובגשטאט. כידוע, אוליפיאדת טוקיו יוצאת לדרך בעוד כחודש, ונדמה כי הוא יהיה במרוץ נגד השעון כדי להחלים בזמן לטורניר האולימפי.

בהודעה רשם תים: "הודיעו לי שאאלץ להיעדר לכמה שבועות אבל אעשה את המיטב כדי לחזור בקרוב. אני מצטער שהייתי צריך לפרוש מהטורנירים שהיו בלוח השנה כי הם חשובים עבורי. אני מעריך את כל התמיכה ברגע הלא פשוט הזה ואני נחוש לחזור חזק יותר". בחודש שעבר תים חווה אכזבה מקצועית קשה כאשר הודח כבר בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס. בווימבלדון הוא מעולם לא הצליח להגיע לשלב רבע הגמר, וכדי להגיע להישג זה הוא ייאלץ להמתין לפחות עוד שנה. למדורג חמישי בעולם יש זכייה אחת בגרנד סלאם עד כה בקריירה, שהגיעה באליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2020.

דומיניק תים | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי