בארטי שברה בצורת של 41 שנה: "לא ישנתי כל הלילה"

אשלי בארטי | AELTC/Simon Bruty - Pool/Getty Images

המדורגת ראשונה בעולם, הפכה לאוסטרלית הראשונה שזוכה בווימבלדון מאז 1980. לאחר המשחק היא שיבחה את פלישקובה: "קרולינה הייתה מתחרה מדהימה, היא הוציאה ממני את הטוב ביותר היום"

(גודל טקסט)

כבר ביום חמישי נודע לנו שאשלי בארטי וקרולינה פלישקובה יערכו יחדיו הופעות בכורה בווימלדון, דבר שלא קרה בגרנד סלאם היוקרתי מאז 1977, והיום (שבת) גמר הנשים יצא לדרך והוכרע על ידי בארטי המדורגת הראשונה בעולם שעשתה מיני היסטוריה כשהפכה לאוסטרלית הראשונה שזוכה בתואר מאז איבון גולגונג ב-1980.

בארטי אגב הייתה בדרך הבטוחה להשיג 0:2 חלק לאחר ניצחון במערכה הראשון ושבירה במשחקון השלישי, אך מכאן פלישקובה התעשתה וניצחה את המערכה השנייה. אך כאמור בסופו של דבר המדורגת ראשונה בעולם חזרה לעצמה וזכתה בתואר לראשונה.

בארטי עצמה אמרה בסיום: "ההרגשה מדהימה. אני קודם כל רוצה להחמיא לקרולינה. מזל טוב על הטורניר הפנטסטי ולצוות שלך. אני אוהב את המפגשים נגדך ואני בטוח שנשחק עוד הרבה משחקים. אני רוצה להודות לכל אדם באצטדיון הזה, אתם הפכתם את החלום שלי למיוחד. תודה רבה לכם".

אשלי בארטי | TPN/Getty Images

"קרולינה הייתה מתחרה מדהימה, היא הוציאה ממני את הטוב ביותר היום. זה היה משחק יוצא דופן כבר מההתחלה, הייתי צריכה לתת כל כולי כדי לנצח. לא ישנתי כל הלילה וחשבתי מה יהיה, אבל ברגע שהגעתי למגרש הרגשתי בבית במידה מסויימת. לקח לי זמן להעז לחלום ולומר שאני יכולה לזכות בטורניר המדהים הזה".

פלישקובה אמרה מנגד: "אני אף פעם לא בוכה אבל עכשיו זה קשה. אני רוצה לומר שאשלי שיחקה מדהים בטורניר, ניסיתי להקשות עלייה, אבל היא שיחקה טוב מאוד, אז כל הכבוד לה. אני רוצה להודות לכל הצוות שלי. כל ההצלחה מגיעה אליהם, בלעדיהם לא הייתי כאן. לא משנה אם זכיתי בגביע או לא – היו לי שלושה שבועות מדהימים".

אשלי בארטי, קרולינה פלישקובה | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי