"וואו, זה לא יכול לקרות": רוג'ר פדרר על התחושות אחרי הזכייה של נדאל

play
הערכה הדדית, ביריבות ארוכת שנים. פדרר ונדאל | GettyImages
תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני 05:15

הטניסאי השוויצרי, אוטוטו בן 41, אומר ש"ללא ספק" ינסה לחזור לעצמו בסבב ב-2023, ומסביר למה ההישג של רפאל נדאל הוא "עצום"

(גודל טקסט)

רוג'ר פדרר טוען שהוא "ללא ספק" מתכנן לחזור לטניס, ובתקווה לצמרת הענף בשנת 2023, אבל מבהיר שאין לו תוכניות קונקרטיות מעבר למה שהצהיר בנוגע להופעות העתידיות המתוכננות שלו – בלייבר קאפ ובטורניר באזל בהמשך השנה.

פדרר, שיחגוג יום הולדת 41 בחודש אוגוסט, לא שיחק מאז חודש יולי בשנה שעברה, כשהודח ברבע גמר טורניר ווימבלדון על ידי הוברט הורקאץ'. בתחילת השנה פדרר הצהיר שהוא לא פרש ומתכנן קאמבק, שבמסגרתו ישתף פעולה בזוגות עם רפאל נדאל בלייבר קאפ בלונדון, לפני שייקח חלק בטורניר במולדתו שוויץ. פדרר ונדאל שיחקו זוגות בעבר בפראג 2017 בלייבר קאפ.

רפאל נדאל עם רוג'ר פדרר, גמר ווימבלדון 2008
הערכה הדדית, ביריבות ארוכת שנים. פדרר ונדאל | GettyImages

"כן, אין ספק", אמר פדרר כשנשאל אם הוא מתכנן לחזור לסבב ה-ATP בשנת 2023, "איך ואיפה, אני עדיין לא יודע. אבל עקרונית זה הרעיון. עדיין לא תכננתי מעבר לבאזל וגביע לייבר. אחרי באזל העונה במילא מסתיימת. חשוב מאוד עבורי להיכנס לכושר, כדי שאוכל להתאמן באופן מלא. אחרי שאעשה את זה, אוכל לבחור בכמה טורנירים אשתתף, ואיפה.

"גביע לייבר זה התחלה טובה. אני לא צריך שם לשחק חמישה משחקים בשישה ימים. אולי בבאזל אצטרך לעשות את זה. אבל אני מלא תקווה, עשיתי דרך ארוכה. ואני לא רחוק…".

שותפו של פדרר בגביע לייבר, רפאל נדאל, המשיך בתחילת החודש את הבריחה המרשימה שלו בצמרת הטניס, כאשר זכה בגרנד סלאם ה-22 בקריירה והשלים את הזכייה ה-14 ברולאן גארוס. "מה שרפא עשה הוא באמת לא ייאמן", אמר פדרר, "פעם שיא כל הזמנים בגרנד סלאמים, שאותו אני שברתי, היה 14 זכיות, של פיט סמפראס. אבל עכשיו רפא זכה רק ברולאן גארוס 14 פעמים! זה פשוט לא ייאמן. שמחתי בשבילו שהוא עשה את זה שוב. צריך להוריד בפניו את הכובע. אפילו אחרי הפעם ה-10, ה-11, כבר אז חשבתי, 'וואו, זה לא יכול לקרות'. אבל הוא ממשיך להרים את הרף. זה עצום".