סרינה וויליאמס נרגשת: "זאת רק ההתחלה, אני לא רוצה שזה יסתיים"

play
ערב מרגש באצטדיון ארתור אש. סרינה | GettyImages, Elsa
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.8 01:40

זוכת 23 תארי הגרנד סלאם פתחה את הטורניר האחרון בקריירה שלה ברגל ימין עם ניצחון 3:6, 3:6 על קוביניץ': "זאת החלטה לא פשוטה להפסיק לשחק, אני מוכנה לקראת מה שיגיע בהמשך". תפגוש בסיבוב הבא של אליפות ארצות הברית הפתוחה את המדורגת מספר 2, אנט קונטבייט

(גודל טקסט)

הטניסאית המעוטרת בכל הזמנים, סרינה וויליאמס, עלתה הלילה (שני) לסיבוב השני באליפות ארצות הברית הפתוחה. בטורניר שאמור להיות האחרון בקריירה המפוארת שלה, גברה סרינה על דנקה קוביניץ' ממונטנגרו בתוצאה 3:6, 3:6 עם אווירה מחשמלת ביציעי האצטדיון בניו יורק.

בתחילת חודש אוגוסט הודיעה וויליאמס כי היא מתכננת לפרוש מטניס מקצועני על מנת להתפתח בכיוונים אחרים בקריירה. ההודעה על הפרישה הצפויה גרמה ליציעים בניו יורק להיות מלאים באוהדים של הטניסאית האמריקאית. סלבריטאים רבים בדמותם של נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, מייק טייסון, בלה חדיד וכמובן, בעלה של סרינה ובתה, אולימפיה, היו בין הנוכחים בטורניר האחרון של הטניסאית האמריקאית.

סרינה וויליאמס עם בני משפחתה וחברים
ניצחון מרגש. סרינה עם משפחתה וחברים | רויטרס

בסיום המשחק נערכה מחווה של מארגני הטורניר לטניסאית עם הדרן מפואר של הקהל הנלהב. עיתונאית ה-CBS, גייל קינג וטניסאית העבר, בילי ג'ין קינג שיבחו את סרינה: "את חסרת פחד. נגעת לכולנו בלב לאורך הקריירה שלך. תודה ששיתפת אותנו בקריירה המדהימה שלך, שהראית לנו מה זה לחזור, לא לוותר ונחשי מה? זאת רק ההתחלה שלך".

"ההחלטה לפרוש הייתה הקשה ביותר שנאלצתי לקבל", אמרה סרינה. "אני לא רוצה שזה יסתיים, אבל אני מוכנה לקראת מה שיגיע בהמשך. לאורך הקריירה ניסיתי לעשות מה שטוב בשבילי. זה תמיד קשה לקבל את ההחלטה להפסיק".

בסיום הריאיון נשאלה וויליאמס לגבי החיים שאחרי הפרישה: "זה כמו סרינה 2.0. הגעתי מקומפטון, קליפורניה ועשיתי את זה!".

בסיבוב הבא תפגוש סרינה את אנט קונטבייט המדורגת שנייה בעולם.