התגובה של סרינה וויליאמס שיגעה את ארה"ב, הקהל שיגע את קונטבייט

לברון, סטף, טייגר וודס והכוכבים היללו את סרינה וויליאמס אחרי הניצחון המרגש בארה"ב ("בחיים לא ראיתי דבר כזה!"), אבל שוב ההתנהגות של הקהל ה"קשה" בניו יורק גררה ביקורת

(גודל טקסט)

סרינה וויליאמס ממשיכה לרגש את ארה"ב, ורושמת עוד פרק בקריירה האדירה שלה, עם עוד ניצחון מרשים. האמריקאית, שהצהירה לפני אליפות ארצות הברית שזה כנראה יהיה הטורניר האחרון שלה בקריירה, גברה הלילה 6:7 (4), 6:2, 2:6 על המדורגת 2 בעולם אנט קונטבייט לעיני קהל מחושמל באצטדיון ארתור אש. גם בגיל 40 סרינה נראתה מצוין, וניצחה אחרי שלוש מערכות ושעתיים ו-27 דקות. כאשר נשאלה האם היא מופתעת מהיכולת שלה ומהרמה שהיא מציגה, הטניסאית המעוטרת ענתה בחיוך: "אני פשוט סרינה".

"אני מתה על הקהל, זה פנטסטי, עדיין נשאר בי קצת", אמרה סרינה, שתפגוש בסיבוב השלישי את אילה טומליאנוביץ' האוסטרלית בת ה-29 (46 בעולם), "אני אוהבת את האתגר, ומתעלה על האתגר, ובשני המשחקים האחרונים זה באמת התחבר. אחרי שהפסדתי את המערכה השנייה אמרתי לעצמי שאצטרך לתת את המיטב שלי. אני סופר תחרותית, ואני רואה את כל מה שקורה פה כבונוס. אין לי מה להפסיד. יש לי X על הגב מאז 1999".

התגובות בארה"ב היו נלהבות. לברון ג'יימס התרגש בבית ועשה מחוות של GOAT, וסטפן קרי צייץ "היא עדיין לא גמורה, סרינה". קמילה האריס, סגנית נשיא ארה"ב, צייצה: "תודה לך סרינה, על כך שאת מעוררת השראה בכל רחבי העולם עם הכישרון שלך, האצילות והנחישות על המגרש ומחוצה לו. כולנו חוגגים את מה שאת, מה שהיית ומה שעוד מצפה לנו". כריס פול: "בחיים לא ראיתי דבר כזה כמו מה שסרינה וויליאמס עושה!!! כולם בכל מקום צופים בה ומריעים לה על מה שהיא עושה. אני מעריץ גדול, ונהנה מכל דקה!". טייגר וודס: "זאת הייתה זכות לצפות בגדולה. ברכות סרינה".

מנגד, אנט קונטבייט האסטונית נראתה המומה לאורך המשחק, ולא הצליחה לתפקד במערכה המכרעת על רקע הלחץ והעידוד המאסיבי של הקהל המקומי לסרינה. ברשת שוב רבים ביקרו את ההתנהגות של הקהל בארה"ב (על אף ההתלהבות המובנת). במסיבת העיתונאים קנטבייט השתדלה שלא לבקר את הקהל בניו יורק, ורק אמרה שזה היה "קשה" וש"בחיים לא התמודדתי עם דבר כזה". אגב, במהלך המשחק סרינה עצמה ביקשה מהקהל להירגע בתגובות שלו, אחרי שריקות בוז והתנהגות לא ספורטיבית.

הטניסאית האסטונית אנט קונטבייט
פרצה בבכי. קונטבייט | אימג'בנק GettyImages

כאשר הסתיימו השאלות באנגלית וקונטבייט נשאלה על הנושא על ידי עיתונאי אסטוני, היא פרצה בבכי ועזבה את מסיבת העיתונאים כבר אחרי השאלה הראשונה.

טומליאנוביץ', היריבה של וויליאמס בסיבוב השלישי, העפילה לאחאונה לרבע גמר ווימבלדון ומגיעה בכושר טוב. "זה יהיה לילה שלא אשכח", אמרה על המפגש שמצפה לה מול סרינה, "זאת מישהי שהערצתי כילדה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי